Datum: zaterdag 17 oktober 2009
Van: “Ditmar van Wijk” <[EMAIL=“ditmarvanwijk@hotmail.com”]ditmarvanwijk@hotmail.com>
hallo iedereen,
Ik zit eraan te denken om in Februari met de “Ozz Bus” naar Sydney Australie te gaan. Ik vroeg mij af of er nog meer mensen mee willen gaan hoewel je natuurlijk je reisgenoten goed leerd kennen lijkt het mij SUPER om mensen van te voren al ontmoet te hebben, dus wie lijkt het wat om zo’n reis te maken, de reis gaat overland in ruim 3 maanden naar Sydney en onderweg is veel te zien. kijk anders ook even op hun site om te zien wat ik bedoel!!
Ik heb zelf al gemaild of je ook kunt opstappen in Belgie en dat is geen enkel probleem!!! dus laat wat van je horen als het je ook wat lijkt oh ja
mijn naam is Ditmar van Wijk ik ben 24 jaar en ben al eerder eens in Australie (om stage te lopen) geweest maar zou nu graag met zo’n reisorganisatie als “Ozz” overland naar Austalie gaan in plaats van erover heen te vliegen en denkend “hoe zien die Aziatische landen eruit”
Vraag jij je dit ook af en lijkt het je wat laat dan wat van je horen, mij lijkt deze reis erg indrukwekkend vooral omdat je het landschap onderweg ook cultureel ziet veranderen. We kunnen van te voren altijd ergens afspreken om elkaar te leren kennen, lijkt mij erg prettig hoewel je met nog meer mensen te maken hebt uit meerdere landen is een rots in de branding bij zo’n reis geen overbodige luxe, lijkt mij.
greets,
Ditmar van Wijk
[EMAIL=“ditmarvanwijk@hotmail.com”]ditmarvanwijk@hotmail.com