Hallo,
In juli 2014 gaan wij met kinderen en kleinkinderen naar Indonesie. Wij willen (direct) naar Yogyakarta vliegen en daar in de omgeving een villa huren voor een week. Daarna vliegen van Yogyakarta naar Bali en daar voor 2 weken in het noorden ook een villa huren. Het zuiden vinden we ofwel te druk ofwel te duur.
Weet iemand goede logiesmogelijkheden rond Yogya en op Bali. Ik zie redelijk aanbod maar voor ons specifiek groepje wordt het al moeilijker iets te vinden, nl. 8 volwassenen en 3 kinderen(0-3jaar), dus minimaal 4 slaapkamers en 3 badkamers, een veilig zwembad, flinke tuin, (kind)vriendelijk personeel.
We zijn zelf (opa en oma van 59) dit jaar in september op Java en Bali en kunnen daar ook wat onderzoek doen of wellicht eens langskomen.
Terimah kasih!
Gaby dan John.
Beste Gaby en John,
Het zal niet meevallen om een villa op Java te huren. Er zijn nl. vrijwel geen mooie villa’s op Java te vinden. Wij zijn een van de eerste (en een van de weinige) die een villa op Java (vlakbij Yogyakarta) verhuren. Zie onze website voor verdere informatie. Standaard kan onze villa 6 personen huisvesten maar misschien kunnen we extra bedden neerzetten (als je geinteresseerd ben, stuur dan even een mail dan kunnen we kijken of dit haalbaar is). Voor iedereen een kamer huren in een hotel of guesthouse zal aardig in de papieren lopen.
Op Bali worden enorm veel villa’s aangeboden (klein en groot) dus daar zal het niet zo moeilijk zijn om iets te vinden.
Groeten,
Vincent
Hallo Vincent,
Ik zal het met de anderen bespreken. In ieder geval bedankt. Als er interesse is vanuit de groep laat ik direct iets horen.
Groeten,
John.