Wij vertrekken in september naar Zuid Amerika en willen in Maart aankomen in de USA - Texas. Wij willen onze auto dan in de States laten terwijl wij zelf voor een paar maanden naar België vliegen.
Weet er iemand hoelang je een auto (met Belgisch kenteken) in de States mag laten.
Hi
Ik zou het niet weten maar begrijp ook de vraag niet. Met een camper naar de States? Bedoel je dat je je auto (RV?) laat vervoeren naar Zuid America en dan over land naar de USA wil gaan. Dan een paar maanden naar Belgie vertrekt, weer terugvliegt en dan een USA rondreis wil gaan maken?
Ja, onze camper staat momenteel in Argentinië en wij vertrekken eind september. We gaan via Peru, Ecuador, Colombia dan Midden Amerika tot in d USA (Texas).
We gaan nu voor 6 maanden dus willen we onze camper in maart in de States achterlaten en dan voor de zomer naar België vliegen.
Ik denk dat ik het beste eens contact opneem met de ambassade om hier een antwoord op te krijgen.
In Argentinië mogen wij de camper 8 maanden laten maar dat is Zuid Amerika, ik denk dat het in Noord Amerika weer heel anders zal zijn.
Ik zou het ook eens vragen aan Hans B. Inloggen
Volgens mij heeft die zijn RV in America staan ergens in Texas maar ik weet niet of die een Amerikaans kenteken heeft. HIj zal je vast wat meer kunnen vertellen. Hij kent mij op dat andere forum onder de naam Tet14.
Yeehaw