Na wat googelen ben ik hier terecht gekomen. Wie weet kunnen jullie me verder helpen. Ik kom net terug van vakantie in gumbet/bodrum, waar ik al 5 keer geweest ben inmiddels. Was weer helemaal geweldig. Nou ga ik deze zomer naar Side, maar omdat ik gumbet zó leuk vind, wil ik mijn vakantie daar verlengen. Maar hoe kom ik van Side nu in Gumbet/bodrum?
Heb gehoord dat het met de bus betaalbaar is en goed te doen, maar ik ben ervaringloos op dit gebied!!! Of is het toch beter om een binnenlandse vlucht te boeken? En wat zijn de kosten ongeveer? Wie kan me goede tips geven? Zou er erg mee geholpen zijn.
beter laat dan nooit
heb dit berichtje niet gezien, maar side en bodrum liggen echt een (takke) end uit mekaar
dan zou ik eerder overwegen om een korte vakantie in side te doen en later nog een x een korte in bodrum.
heb t zelf niet gedaan, maar van side naar antalya, dan naar bodrum, oefff… aardig endje bussen. Ik denk dat enkele reis je niet meer zal kosten dan 30 a 50 euro.
daar red je geen vlucht voor, als die al gaan, je zou eens op de site van turkish airlines kunnen kijken, maar goede kans dat die je via istanbul gaan sturen…