Met china airlines?

Heeft iemand hier ervaring met china airlines… beviel dat?

en je hebt daar super saver… Saver… Econemy clas… weet iemand wat dat inhoud?

Helemaal prima hoor!
Wij zijn vanaf Schiphol via Bankok en Taipei naar Bali gevlogen. Wij hadden alleen op de terugweg vanaf BKK een oud toestel, waar nog geen videoschermpjes enzo waren ingebouwd. Maar volgens mij zijn inmiddels alle toestellen omgebouwd.

Weet niet zeker wat Supersaver inhoud maar ik denk dat dat de goedkoopste tarieven zijn. Meestal ook met de meeste restricties.
Wij hadden een heel goedkoop ticket maar konden wel stoelen reserveren.

China Airlines is inderdaad prima! Tegenwoordig vliegen ze ook met de nieuwste toestellen hoor! Van de China Airlines website lees ik het volgende:
“China Airlines beschikt op de route vanaf Amsterdam Airport Schiphol over een ruime Economy Class aan boord van de Airbus 340-300. De comfortabele zitruimte is 82 cm (32 inch), stoelbreedte van 45 cm (17 inch) en de rugleuning kan tot maximaal 106 graden worden versteld. Onze Airbus 340-300 vloot is voorzien van up-to-date inflight-entertainement system, eigen PTV, AVOD, die voldoet aan de huidige eisen van deze tijd.”

Supersaver kan ik helaas niet zo heel veel over lezen… maar dat zal wel betekenen dat annuleringen en wijzigingen erg duur / onmogelijk zijn. Meestal zijn dergelijke tickets weinig flexibel!

Helaas niet meer wat het was, de oudere 747 was veel comfortabeler…

Ja ik ben ook wel fan van de ouderwetse 747, al vliegt ook KLM meestal met de 777 op deze route. Als je tijdens het vliegen echt wilt genieten moet je via Dubai reizen met Emirates. Dan vlieg je met de a380!!

Wat is er dan zo speciaal aan de A380 van Emirates Ezz1984?
Ik vind bij de 777 juist de 2-zitters achterin ideaal en volgens mij heb je dat niet bij de A380.

Zeker waar, de tweezitters achterin de 777 zijn fijn, ook al moet je er doorgaans wel extra voor betalen als je ze van tevoren vast wilt leggen. De a380 vind ik echt een prachttoestel. Zo ruim opgezet, je ziet het aan alles van gangpad tot stoel. En heb je weleens gekeken in de business en first class? Alleen kijken is al sensationeel!! Daar kan KLM of China echt niet tegenop. Hoe gek ik ook ben op vliegen met onze nationale trots!

Vrienden van ons vliegen deze zomer met de A380 van Emirates (dus-dubai-sri lanka) ik ben benieuwd naar hun verhalen. Ik zal ze tippen zeker de first en business eens te gaan kijken. Wij zitten over twee weken weer in een 777 op dezelfde route alleen vertrekken wij vanaf Brussel.

Heel veel plezier!!! Ik hou van Bangkok!! >>>

1 like

Lijkt mij een bezoeking, Zo laNG IN EEN VLIEGTUIG ZITTEN, EN DAN NOG EEN EInd MOETEN.