Met camper in LA

Morgen rijden wij met onze gehuurde camper naar LA. We willen op Dockweiler RV staan bij Playa del Rey. Vanaf daar willen we met een hop on hop off de st ad verkennen. We kunnen er echter pas morgenmiddag terecht. Heeft iemand een idee wat we gemakkelijk met een camper in LA kunnen bezoeken/doen? Alvast bedankt!

Ik zou zeggen ga lekker de parken (Joshua tree park is bijvoorbeeld heel dichtbij) af in de buurt van LA. In LA zelf heb je niet veel vind ik dan, ja je kunt naar Hollywood de voetstappen bekijken (zelf had ik het al snel gezien). Verder heb je veel grote bossen rondom LA.

Het is maar net wat je dichtbij noemt. Joshua Tree NP is een uurtje of 3 rijden vanaf de kust. Beetje rondkijken in Hollywood lijkt me het beste als je een parkeerplaats kan vinden.

Wij gaan het nog doen over een week of 3, maar ons plan is naar Santa Monica te rijden. Ik heb op google maps al gezien dat daar ruime parkeerplaatsen zijn. Daar parkeren wij de camper en nemen vanaf daar de Hop on, hop off bus. Daarna rijden wij naar Dockweiler beach. Of het allemaal ook zo loopt moeten we dus nog gaan meemaken.

Ach beste kerel, dat is toch vlakbij. We zijn in Amerika he,:zon02:

Wij hebben zojuist twee nachten op Dockweiler gestaan. Het viel ons erg tegen, helemaal in verhouding tot de prijs. Personeel onvriendelijk, geen openbaar vervoer in de buurt, geen wasmiddel te koop en sowieso geen winkeltje. Ook de locatie is niet erg mooi, het is aan het strand, maar om ons heen alleen fabrieken en overvliegende vliegtuigen. Voor ons was dit de minste camping van onze reis.

De hop on hop off vanaf santa monica werkt wel perfect. Je kan prima met een RV parkeren bij de pier voor 32 dollar. Wij waren er tegen kwart voor 9 's morgens.

Veel plezier voor degene die nog gaan!