Met b-more naar Malawi of Uganda

Hallo allemaal!

Ik ben Nienke, 22 jaar en psychologie student. Helaas heb ik nog geen stage kunnen vinden, en loop dus een half jaar uit met mijn studie. Om die tijd goed in te vullen wilde ik graag vrijwilligerswerk gaan doen via B-more. Ik heb van verschillende mensen gehoor dat dit een goede organisatie is, en heb al een informatiepakket aangevraagd. De meeste projecten duren 4 weken.
Zijn er mensen die in Maart of April ook tijd en zin hebben om die kant op te gaan om vrijwilligerswerk te gaan doen?

Hey Nienke,

Na 18 maart ben ik meer dan een maand vrij en om dan thuis te gaan zitten lijkt me niets. Dus ik ben ook opzoek om leuk vrijwilligerswerk te gaan doen!
Welke projecten lijken jou leuk om te gaan doen?

Ik hoop dat ik snel iets van je hoor!

Groetjes, Chantal

Hoi!

Ik ga in februari via Be More vrijwilligerswerk doen in Uganda.

Veel succes!

Veel projecten zijn helaas al vol, zag ik

Hoi,

Ja, ik zag inderdaad dat de projecten van Bmore bijna allemaal vol zijn. Ik wil in februari naar Malawi, maar ik vind het heel lastig een goed project te vinden!

groetjes Marety

Ja klopt, veel zit al ‘vol’. Maar vaak kunnen ze toch nog wel wat mensen gebruiken heb ik gehoord. Gewoon even bellen met het hoofdkantoor.

Ik wil nog steeds wel wat gaan doen, maar weet nog niet precies wat. Ik vind het ook allemaal wel veel geld. Vooral als er dure vliegtickets bij komen. Ik moet mij dus nog even verder orienteren.
Jullie nog verder rondgekeken?

Oh, bedankt dan ga ik inderdaad nog even bellen!
Ik ben hard op zoek, maar vind ook alleen maar te dure projecten. Heb ook naar artsen zonder grenzen, soskinderdorpen en allerlei andere instanties gemaild, maar het is echt moeilijk te vinden.
Als jij iets vindt, hoor ik het graag!

Ja ik ben ook nog steeds aan het rondkijken. Ik wil iets met een ‘sociaal project’ doen, niet TE duur, liever niet alleen, en misschien met nog een kleine reis erachter aan.

Wanneer zou jij willen vertrekken? Naar wat voor een soort projecten ben je zoek?

Ja, mijn reis ziet er ook ongeveer zo uit hoop ik. In eerste instantie was/ben ik op zoek naar een medisch project, maar ik doe (nog) geen medische studie dus dat lijkt bijna onmogelijk. Dus ik ben nu ook op zoek naar een ander ‘sociaal’ project. Het liefst zou ik eerst een paar weken naar malawi gaan en als er een goekope manier bestaat, lijkt het me geweldig om naar madagaskar te kunnen!
Ik wil half februari wel vertrekken denk ik, eind mei moet ik weer terug zijn in nederland. Hoelang wil jij weg?

Ik heb je even een persoonlijk berichtje gestuurd!