Aanmelding Be More

(origineel bericht op be-more.nl)

Aanmelding Be More

Hallo allemaal,

28 september 2013… Jullie zullen vast denken: Het is maar een datum!
Ja klopt, het is ook maar een datum, maar voor mij een heel bijzondere datum. Deze datum is namelijk de dag dat ik me aan heb gemeld als vrijwilliger bij Be More.

Sommigen van jullie weten misschien niet wat Be More is? Logische ik had voor 2011 ook nog nooit van Worldmapping en Be More gehoord!
Be More is een organisatie waar je alsvrijwilligers die aan de slag gaan bij kleinschalige ontiwikkelingsprojecten. In Afrika werken ze in Malawi, Uganda en Zuid-Afrika. In Azië vind je ons in Cambodja en op de Filipijnen.

Ik ga terug naar Uganda naar het project Lwengo Nakyenyi voor 2 maanden… Ja, jullie lezen het goed, 2 MAANDEN!
14 juli, die dag begin ik met werken… resource centre voor Lwengo, een arme gemeenschap nabij Masaka, met een basisschool, kinderdagopvang, thuiszorg, awareness, income-generating en meer. Kortom dit is wat ik ongeveer ga doen bij Lwengo Nakyenyi!

Ik heb er onwijs veel zin in, voor mijn gevoel ben ik er al… Maar helaas de werkelijkheid is toch nog anders, MAAR over ruim 256 dagen vertrek ik!
Tellen jullie samen met mij af? :slight_smile:

Voor het zo ver is, moet ik nog van alles regelen, inentingen controleren, reumatoloog inlichten, tcket boeken, malaria pillen halen, noem maar op! en ben hiervoor ook had bezig met sponsor zoeken, geld inzamelen en noem maar op… Het komt goed, het komt goed!

Veel liefs, Maartje

(origineel bericht op be-more.nl)