Op zoek naar vrijwilligerswerk?

Op zoek naar vrijwilligerswerk in Afrika? Wil je gaan met een betrouwbare organisatie maar niet heel erg veel betalen? Kijk dan eens op www.be-more.nl. Be More heeft allerlei projecten in Zuid-Afrika en binnenkort ook in Uganda.

Be More heeft allerlei projecten, van weeshuizen tot ziekenhuizen, en overal kan je als vrijwilliger iets betekenen! Je kan voor een periode vanaf 4 weken gaan, dus kijk eens op de sitevoor meer informatie!

Dit schrijven vrijwilligers die via Be More zijn gegaan:

Ik vond de begeleiding van Be More zowel in Afrika als in Nederland erg goed, als er wat was kon je altijd met je vragen/problemen terecht. En het enthousiasme, persoonlijke contact met alle mensen van Be More vond ik geweldig. Bij Be More ben je geen ‘zoveelste nummertje’, maar word je echt als individu gezien! Super!

In zijn algemeenheid vond ik de reis fantastisch. Dit was voor mijn gevoel een verblijf midden in de Zuid-Afrikaanse samenleving. Veel geleerd over dit land met al zijn tegenstrijdigheden. Verleden jaar al gevallen voor dit land, dit jaar is daar nog een behoorlijke schep bovenop gekomen. En nu, na alweer twee weken thuis, is mijn hoofd nog steeds gevuld met Zuid-Afrika Ofwel, ik sta er mee op en ik ga ermee naar bed.