(origineel bericht op be-more.nl)
Eindelijk de stap genomen.
Daar zit ik dan achter de computer mijn eerste blog te schrijven over een gigantisch avontuur wat gaat komen.
Regelmatig spookte het idee om vrijwilligers werk te doen in afrika door mijn hoofd maar om verschillende redenen toch niet de stap genomen om me in te schrijven. Tot dat ik gister 7 januari 2013 weer met het idee in me hoofd achter de laptop zat. Dit keer kwam ik op de site van Be More terecht. Na het lezen van al die verhalen op de site besefte ik dat dit is wat ik wil. Dus de volgende stap was logisch me inschrijven voor een project wat ik goed en leuk vond. Toen kwam ik bij Hope for life.
Voor de mensen die meer willen lezen over het project waar ik aan mee ga werken: <a rel=“external” href=“Global Learning op onze Expeditiereizen buiten Europa”>Global Learning op onze Expeditiereizen buiten Europa;
Vanochtend 8 januari 2013 werd ik gebeld door een medewerker van Be More. Ik nam de telefoon op en toen ze zei dat van ze van be more was zat ik gelijk recht op in mijn bed. Het was een kennismakings gesprek zodat zij een beter beeld van me had na mijn brief. Na een super leuk kennismakingsgesprek te hebben gehad kwam het verlossende antwoord We vinden jou een geschikte vrijwilliger. Dus het is een feit mijn avontuur kan gaan beginnen.
In Maart 2014 ga ik voor 8 weken naar malawi. De preciese datum dat ik naar malawi ga is nog niet bekend dat hoop ik eind januari te horen.
Via deze blog houdt ik jullie van al mijn avonturen en voorbereiding op de hoogte!
Liefs Laura