Mijn grote avontuur...

(origineel bericht op be-more.nl)

Mijn grote avontuur…

Hallo allemaal,

Hier is ie dan mijn eerste bericht op mijn eigen weblog van Be-More. Over bijna 3 weken is het dan eindelijk zo ver… dan gaat mijn grote avontuur beginnen in Afrika. 8 weken vrijwilligerswerk doen bij project LIYO in Malawi.

Vanaf januari staat het al definitief vast dat ik dit ga doen… al die maanden ben ik tussen de bedrijven door bezig geweest om informatie te verzamelen en to do lijstjes te maken. Nu ik eindelijk mijn verpleegkunde diploma op zak heb en de zomer bijna is afgelopen… komt het dan toch wel erg dichtbij. De komende weken ga ik nog de laatste dingen van mijn do to lijstje afvinken en zal ik mijn koffer gaan pakken.

Ik heb al zo ontzettend veel gehoord, gezien en gelezen over Malawi en ook over het project waar ik heen ga. Maar toch heb ik niet het idee dat ik weet wat ik kan gaan verwachten… Dat weet ik pas als ik er ben en het zelf ga meemaken. Ik kan dan ook niet wachten tot het zo ver is. Ik heb er lang genoeg naar toe geleefd en iedereen erover vertelt. Nu mag het zo ver zijn dat ik mijn grootste avontuur tot nu toe uit mijn leven tegemoet ga!

Via deze blog ga ik jullie op de hoogte houden over wat ik allemaal doe daar, hopelijk kan ik jullie dan een indruk geven hoe het leven daar is.

Dus de komende weken ga ik nog veel spullen verzamelen en natuurlijk nog feest vieren thuis, wanneer mam 50 jaar wordt! :slight_smile: Dan zal ik ook tegen de meeste mensen gedag zeggen voor 8 weken…

(origineel bericht op be-more.nl)