We willen eind juli tot eind Augustus naar Australië.
Ik met mijn twee kinderen van 7 en 9 jaar.
Welke Airline zouden jullie kiezen mbt prijs en duur van de vluchten en stopover.
Onze tickets worden eerst door iemand anders betaald met CC. Emirates valt hierdoor helaas al af, Omdat de persoon die met cc betaald ook moet reizen. Erg jammer want ik vind Emirates erg goed. Prijs is altijd erg goed en korte stopover.
Ik zelf vlieg ook wel met Cathay… maar omdat die prijzen op het moment erg hoog zijn ( Ik weet het is zoiezo wel duur maar 4555 euro cathay en 3395 euro emirates vind ik nog wel een groot verschil) ben ik toch opzoek naar andere opties.
Groetjes Marjan
Is vliegen vanaf Düsseldorf een optie? Zie www.fluege.de. Air China, binnen 24 uur over en onder de 1200 euro. Ben je nog flexibel qua vertrek en terugvlucht. Vaak scheelt een dag al veel weekend of niet, enzovoorts.
Via duitsland vliegen is helaas voor mij geen optie. Dat is te ver rijden …
Ik vlieg al 4 jaar met emirates of cathay…en ik heb moeite om andere airlines te kiezen vooral om dat ik weet hoe die 2 werken en hoe de stopovers gaan. Ik vind het nogal spannend om met 2 kids met een andere airline te gaan en ergens anders moeten overstappen.
Ik wil graag weten welke van de "goedkopere"airlines goed zijn en geen lange stopovers van 7 uur e.d Met 2 kinderen lijkt me dat niet zo prettig.
Tja, we zijn met veel maatschappijen naar Australië gevlogen, negen keer in totaal, maar toen we na vijf keer Emirates inmddels hadden ontdekt, wilden we niets anders meer. En ja, de stopovertijden zijn verschrikkelijk heb ik gezien. Succes.
Ik vlieg zelf ook het liefst met emirates, een erg goede airline en vriendelijke mensen. Maar helaas moet degene die betaalt met Credit card zelf ook reizen en dat is voor ons geen optie omdat de persoon die betaalt zelf in Australië woont.
Dankje
Ik ben zelf nog nooit buiten Europa geweest hoor, maar van familie heb ik erg positieve verhalen gehoord over Malaysian Airlines. Volgens de site is het ook mogelijk om naar Sydney te vliegen (ws. met overstap in Kuala Lumpur).