Mensen gezocht voor werk op een ranch

Hebben jullie nog mensen nodig?

Curriculum Vitae
**Persoonlijke gegevens
**Naam : Max van Kleef
Woonplaats : Tilburg
Geboortedatum : 25-03-1988
E-mail : maxvankleef@hotmail.com
Nationaliteit : Nederlandse
Telefoonnummer : 013-4673240
**Opleidingen
**September 2005 – vmbo De Rooi Pannen in Tilburg (behaald)

**Werkervaring
**
2001– heden Allround horecamedewerker bij ‘Uitspanning de Zeven Geiten’ te Tilburg.
2003- heden Allround manege medewerker bij Uitspanning de Zeven Geiten.(manege de zeven sprong)
2004- allround medewerker stal Westerbeek Hilvarenbeek (G.A.J. de Jong)
**Overigen
**Eigenschappen : sociaal, contactvaardig, initiatiefnemend en zelfstandig.
Taalbeheersing : Naast nederlands ook een beheersing van de engelse taal.

Geachte Meneer/Mevrouw, het klinkt geweldig! Ik heb momenteel een fulltime baan met een opzegtermijn van een maand, maar ik wil heel graag naar het buitenland. Ik heb zelf een paard en omdat ik hem koste wat kost mee wil nemen, ging ik op zoek naar baantjes met paarden. Ik heb eerder met paarden gewerkt en ik weet dat het zwaar kan zijn en ik denk dat ik wel weet waar ik aan begin… Mochten julllie nog mensen nodig hebbben, dan hoor ik graag van jullie… kim_hardenberg@hotmail.com

hallo ik ben een jonge meid van 18 en ben per direct beschikbaar
graag zou ik meer info willen
anoukdevries17@hotmail.com

Geachte heer/mevrouw,
Ik heb zeer veel interesse om te komen, afgelegegen klinkt ideaal en van hard werken ga je niet dood, zij mijn opa altijd.
Ik zit nu nog op de kunstacedemie Utrecht, maar heb het eigenlijk wel gezien.
Ik hou van paarden en heb altijd al willen wonen in het buitenland.
voor meer informatie kunt u me mailen.
met vriendelijke groet
Lucy May.

Hallo,

Ik ken een Ranch in Montana waar ik volgend jaar een zomerseizoen kan werken, maar geraak niet goed aan een visuum. Jullie kunnen mij geen nuttige tips geven hieromtrend?

Met vriendelijke groet
Leslie

Goedenmiddag,

Ik ben Danique van den Broek en ben 20 jaar (15-11-1988)
Waarschijnlijk ben ik telaat met reageren maar ik zou het zeer op prijs stellen als u mij toch meer informatie zou willen opsturen?
Ook zou ik graag willen weten over welke ranch het gaat en of u eventueel een website heeft? Ik woon zelf in Zeeland en ben opzoek naar werk in het buitenland. Ik ben over 2 weken klaar met school en dan heb ik mijn diploma: Paardenhouderij niveau 3 op zak. Ik heb ook verschillende stagebedrijven gelopen. En nu zou ik graag meer willen leren en ervaring op willen doen in het buitenland.

Ik heb altijd strandritten gegeven en heb ook mijn orun-diploma, bassis instructeur(dressuur en springen) Ik rijd zelf wel western maar ik kon via school mijn diploma hiervoor halen.

Alvast bedankt

Vriendelijke groet,
Danique van den Broek

Email: [EMAIL=“chaneletje@hotmail.com”]chaneletje@hotmail.com

p.s. Ik zag net de website van jullie staan, ik heb al veel gehoord over jullie ranch. En hele leuke foto’s gezien bij Paul Minaar.

Hallo,

Ik ben Coralie Kreling, 17 jaar.
Ik zoek al een tijdje naar een vakantiebaan in het buitenland.
Hard werken is voor mij geen probleem, zelf heb ik een eigen paard dus daar ook veel ervaring in.

Zouden jullie willen laten weten of jullie nog mensen zoeken?
En nog wat meer informatie willen mailen?
-> [EMAIL=“coraliekreling@hotmail.com”]coraliekreling@hotmail.com

Alvast Bedankt,

Met vriendelijke groet
Coralie Kreling

hoi!!! waar is jullie ranch
groetjes Mirjam
mteboek@hotmail.com

Hee, zijn jullie nog opzoek naar mensen?
Ik ben Yara Schuitemaker, 17 jaar en rijd al 12 jaar paard.
Ik heb vorig jaar vakantie werk gedaan op een paardrijcentrum en dit is mij erg bevallen.
Aankomende zomer zoek ik weer werk.

Ik zou graag meer informatie ontvangen: [EMAIL=“yara_schuit@hotmail.com”]yara_schuit@hotmail.com

Vriendelijke groeten, Yara

Ik vertrek half februari naar het zuiden van Frankrijk, naar Aix en Provence. Ik heb geen idee hoever jullie daar vandaan zitten. Ik ben op zoek naar een baan, het liefst iets op een ranch of boerderij, voorkeur met paarden. Graag ontvang ik wat meer informatie.

Vriendelijke groet,

Saskia Kooger
[EMAIL=“saskiakooger@hotmail.com”]saskiakooger@hotmail.com

hallo,

ik zou heel graag bij jullie werken!!
lauraatjuh_boe@hotmail.com
ik heb genoeg tijd, ik hou van physiek werk.
ik ben 20 jaar oud,
ik heb al paar maanden physiek hard werk gedaan.
daarnaast heb ik achter de bar gestaan.
En de nodige bijbanen voor jaren uitgeoefend, zoals supermarkt werk.

groeten
laura

Hallo,

Ik lees net u bericht dat u opzoek bent naar mensen die houden van paardrijden en u opzoek bent naar iemand die mee wil om ritten te begeleiden.
Ik ben zeer geintereseerd en heb ook ervaring met het werken op stallen en het begeleiden van buiten ritten, ik werk sinds mijn 15e zomers op een camping in Frankrijk bij de stallen, waar ik onder andere de paarden verzorgde, stalwerkzaamheden uitvoerde en de ruiters begeleid door de omgeving (zowel beginnende als gevorderde ruiters) dit heb ik tot vorig jaar gedaan (alleen in de zomer vakantie) en altijd met veel plezier ik heb dus aardig wat ervaring met het begeleiden en ook met stalwerk want dat alles hoort erbij.

Het lijkt me erg leuk om op de ranch te komen werken en ben per direct beschikbaar voor onbepaalde tijd!

Ik hoop snel wat te horen.

Groetjes,
Karin

Hallo,

Ik lees net u bericht dat u opzoek bent naar mensen die houden van paardrijden en u opzoek bent naar iemand die mee wil om ritten te begeleiden.
Ik ben zeer geintereseerd en heb ook ervaring met het werken op stallen en het begeleiden van buiten ritten, ik werk sinds mijn 15e (ik ben nu 23 jaar en rijd al paard sinds ik 5 jaar ben) zomers op een camping in Frankrijk bij de stallen, waar ik onder andere de paarden verzorgde, stalwerkzaamheden uitvoerde en de ruiters begeleid door de omgeving (zowel beginnende als gevorderde ruiters) dit heb ik tot vorig jaar gedaan (alleen in de zomer vakantie) en altijd met veel plezier ik heb dus aardig wat ervaring met het begeleiden en ook met stalwerk want dat alles hoort erbij.

Het lijkt me erg leuk om op de ranch te komen werken, ik ben erg gemotiveerd, een harde werkster en ben per direct beschikbaar voor onbepaalde tijd!

Ik hoop snel wat te horen.

Groetjes,
Karin

Hallo,

Ik lees net u bericht dat u opzoek bent naar mensen die houden van paardrijden en u opzoek bent naar iemand die mee wil om ritten te begeleiden.
Ik ben zeer geintereseerd en heb ook ervaring met het werken op stallen en het begeleiden van buiten ritten, ik werk sinds mijn 15e (ik ben nu 23 jaar en rijd al paard sinds ik 5 jaar ben) zomers op een camping in Frankrijk bij de stallen, waar ik onder andere de paarden verzorgde, stalwerkzaamheden uitvoerde en de ruiters begeleid door de omgeving (zowel beginnende als gevorderde ruiters) dit heb ik tot vorig jaar gedaan (alleen in de zomer vakantie) en altijd met veel plezier ik heb dus aardig wat ervaring met het begeleiden en ook met stalwerk want dat alles hoort erbij.

Het lijkt me erg leuk om op de ranch te komen werken, ik ben erg gemotiveerd, een harde werkster en ben per direct beschikbaar voor onbepaalde tijd!

Ik hoop snel wat te horen.

Groetjes,
Karin

Hoi Lot,
Ik zie dat je oorspronkelijke bericht uit 2003 komt, maar hij staat nu toch weer onder de berichten uit 2010, misschien is de advertentie weer actueel?
Ik ben geinteresseerd. Ben een vrouw van 33 jaar, heb veel paardgereden (ik denk bij elkaar zo’n 10 jaar intensief, de laatste jaren niet meer, maar dit verleer je niet… het blijft altijd in mijn bloed en hart…)
Ik heb de afgelopen jaren veel gereisd en wil in de nabije toekomst graag in Frankrijk wonen. Ik heb pedagogiek gestudeerd en oa met autistische kinderen en jongeren gewerkt. Ik kan je veel meer vertellen, ook over mijn motivatie nu graag met jullie te werken, maarrr… is je oproep nog actueel?
Groetjes, Karin.

Hoi!

is dit bericht nog steeds geldig? Mij lijkt het namelijk erg leuk om op een ranch vakantiewerk te kunnen doen.

Vriendelijke groeten,

veerle

lijkt mij ook nog leuk als er nog mensen welkom zijn kom ik graag.

Beste,
Ik ben Febe Casteleyn en wordt in juli 18 jaar.
Ik rij reeds 8 jaar op een recreatieve wijze.Ik werk op regelmatige basis op een manege waar vooral gewerkt wordt rond natuurlijk paardrijden en grondwerk.
Vak ga ik op duin-strant en straat wandelingen met de paarden.

Mijn doel is om in het buitenland ( juli -augustus 2013 ) met paarden bezig te zijn ( liefst ook met mijn eigen paard als die meekan) en te werken.Enalsook mijn taalkennis Frans te verbeteren voor verdere studies die ik wil volgen.Ik ben gewend met kinderen om te gaan en schrik niet af van veel te werken.Ook leer ik graag bij betreffende de paarden.

Gr

Beste,
Ik ben een jaar in loopbaanonderbreking om met paarden bezig te kunnen zijn. Eind september loopt deze af. Dit is echter wel verlengbaar. Momenteel zit ik nog in Nederland tot eind augustus. Ik zou de loopbaanonderbreking kunnen verlengen, maar dan moet mijn aanvraag voor het einde van deze maand binnen zijn. Ik zou dan vanaf september bij jullie kunnen starten. Voor mij zijn voorwaarden: een eigen kamer met eigen sanitair en een plek voor mijn eigen paard (want die gaat mee)