Ik vroeg me af of je in een hotel in Turkije sojamelk en melkvrije margarine en brood kunt krijgen.
We gaan in de herfstvakantie voor een weekje naar een All Inclusive Hotel in Belek (Siam Elegance). Ik hoorde vaak van kennissen die in Turkije waren dat ze ontzettend veel keuze hebben bij de buffetten in zo’n all inclusive hotel …, maar ik zou het toch graag horen van reizigers die het ook echt gezien hebben
Of tips van andere reizigers die een melkvrij dieet volgen, hoe ze het opgelost hebben, of waar ze terplekke iets konden kopen …
Ik moet heel eerlijk zeggen, wij krijgen vaak deze vraag van klanten en de meeste hotels kunnen gewoon geen garantie geven dat het er ook daadwerkelijk is. Wellicht kunnen jullie de touroperator aan het werk zetten door het te laten opvragen bij de accommodatie. Misschien dat het aangevraagd kan worden?
Bedankt voor de reactie!
Ik heb ook al bij het reisbureau aangegeven dat ik met die vragen zit. maar toen bedacht ik me dat er hier misschien wel meer mensen zijn die ervaringen hebben, of gezien hebben wat er zoal op het buffet staat in een 5-sterren hotel …
Hoop dat ik via het reisbureau nog wat wijzer wordt, of dat er hier op het forum iemand wat weet.
Het probleem hier op het forum is dat het een specifieke vraag is voor dit hotel, dus dan moet je net iemand treffen. Ik zou het reisburo er gewoon even op zetten!
Bij ons in het hotel zat een dame met een gluten/lactose/glycose intolerantie. Zij had via internet eea uitgeprint in t Turks en zelf brood boter kaas crackers ed mee. Kon gebruik maken van koeling/vriezer en de kok liet haar(desnoods per dag) zien wat ze wel en wat ze niet mocht.
Dus alles kan geregeld worden maar speciaal voor jouw hotel kan ik geen antwoord geven.
Laat je reisbureau anders eea navragen.
Sojamelk is buitengewoon schadelijk voor de gezondheid, zoals alle GMO voedsel. Ik kan niemand dwingen iets niet te eten, maar ik voel me verantwoordelijk om mensen te waarschuwen.
Allereerst is er beslist ook niet-genetisch gemanipuleerde soja te krijgen. Ten tweede is het niet waar dat voedsel afkomstig van GMOs per definitie slecht is voor het consumerende organisme danwel het milieu of ecosysteem.