Melia djerba menzel

Hoi hoi

Nog 5 nachtjes en ik vertrek terug!!!
Ik kijk er zo naar uit … weg uit dit koude landje, op naar de zon!! :slywink:

Wie kan me vertellen hoe ik met RUUD de allom geroemde GIDS in kontakt kan komen, of waar ik hem kan vinden op Djerba.Ik zou graag van zijn diensten gebruik willen maken v.a. 17-02-07.
B.V>D.
Henk en Lies.

Even een mailtje naar mij sturen, je krijgt dan per omgaande een mailtje terug met zijn tel. nummer.

Gr.
Marianna

Wie vertrekt binnenkort naar dit hotel???

hoi,ik vertrek op 3 april maar Tunesie, niet naar dit hotel maar naar magic-life afrikana in hammamet.Ben vorig jaar naar djerba geweest en hoewel wij al wat landen gedaan hebben waaronder Egypte,Turkije ea is er in Tunesie iets raar met ons gebeurt,wij hebben ons hart verloren aan Tunesie ik kan niet uitleggen hoe blij wij zijn om over een weekje terug te kunnen en ik ik denk(weet) dat wij er nog heel vaak gaan komen.
groetjes uit Belgie

Hahaha Sprookje, je bent niet de enigste. Alhoewel Hammamet totaal anders is dan Djerba wens ik je een hele fijne vakantie toe. Ik vertrek op 10 april voor 2 weken naar Djerba maar niet naar Melia Djerba Menzel.

Liefs,
Marianna

hoi marianna,hoewel ik djerba fantastisch vind willen wij graag heel tunesie verkennen en natuurlijk verwacht ik en hoop ik weer een ander tunesie te leren kennen.Wat wel raar is dat ook mijn twee kinderen die mee waren nog steeds over tunesie praten en er hetzelfde gevoel op na houden.Mijn zoon kan nu niet mee(hij moet stage doen) en hij vind hetzeer jammer.
Daarom mag een vriendin van mijn dochter(16) mee en hopelijk wordt zij net zo gecharmeerd door tunesie als wij:slywink: wij hangen nog vast aan de schoolvakanties:so:
groetjes diane
en een fijne vakantie toegewenst

Ik heb het gevonden hoe ik tunesie fan bij mijn naam krijg!!

Hoi Sprookje,

Meer mensen hebben dat gevoel als ze Tunesie bezoeken, anderen komen er echter nooit meer terug. Smaken verschillen nu eenmaal en dat is maar goed ook.
Gelijk heb je om het hele land te gaan verkennen, je vindt dan vanzelf het plekje wat je het meest aanspreekt. Laat even weten hoe het was als je weer terug bent.
Fijne vakantie.

Liefs,
Marianna

hoi marianne,
Ik zal je met plezier laten weten wat we ervan vonden,hoop alleen op goed weer
:slywink: groetjes

hoi marianne,
net een uurtje terug thuis uit Hamamet en het was weer fantastisch.Tunis is meer dan de moeite om een dagje te bezichtigen en ook chartargo was fijn.Sidi bou said is buitengewoon en wij hebben ook een aantal musea bezocht.
Het liefst willen wij al weer terug en weten nu al Tunesie wy will be back!!!:nod:
Mijn dochter haar vriendin is ook voor Tunesie gevallen.en zij mag volgende keer weer mee

groetjes diane
:slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile: :slight_smile:

Fijn dit te lezen Diane!
Marianne is nog niet terug … die is nog even aan het genieten.
Ik vertrek op 11 mei richting Gammarth, zo’n 16km van Tunis! Wij gaan dus zeker en vast ook Tunis bezoeken en Sidi Bou Said! Ook gaan we naar Béja, de woonplaats van mijn verloofde en we gaan in La Marsa trouwen! Ik kijk er al naar uit om al deze leuke stad(jes) te gaan bezoeken!!

Niemand meer naar Djerba Menzel??

hoi titike25 wat geweldig voor je, ik hoop dat je weer van tunesie zal genieten maar ik wil je vooral veel geluk wensen met je huwelijk.Wij hebben in hammamet onze huwelijks verjaardag gevierd ondertussen al 24 jaar met overheerlijke champamge en een verrassings taart van 't hotel,heel 't restaurant begon te zingen en wij zongen mee want hadden totaal niet verwacht dat die grote taart voor ons zou zijn.
Ik wens je toe dat jullie een heel fijn en gelukkig huwelijk krijgen en dat jullie wensen uit mogen komen.

groetjes diane

:tunisia:
ondertussen weer helmaal in mijn Belgisch ritme en weer aan 't werk droom ik alweer van 't mooie en vriendelijke land Tunesie :drugged:

Dit wil ik je nog laten weten , de medina in tunis is werkelijk autentiek en niemand valt je lastig gewoon gaan kijken als je kan,bestaat al 50 jaar geloof ik.En alles is ongelooflijk goedkoop daar.

Hallo Diane,

Fijn te lezen dat je zo’n fijne vakantioe hebt gehad. Ik ben net een paar uurtjes terug van Djerba en mis het nu al. Zo gaat dat, sommige mensen komen er nooit meer en andere steeds weer opnieuw.

Groetjes,
Marianna

ja marianna wij zijn helemaal verkocht, alleen jammer dat wij nog een drie a vier jaar vast zitten aan de schoolvakanties perioden en ik en mijn man beiden werken en daardoor maar 24 verlofdagen per jaar vrij kunnen nemen.Anders zouden wij veel vaker in tunesie te vinden zijn.
Nu even iets anders, wat zou een appartementje in djerba ons kosten?
Wij hebben het er al een aantal keer over gehad of het in onze mogelijkheid zou liggen.
Stuur gerust een privé berichtje als je een antwoord voor ons hebt,
groetjes diane :wink:

Iemand al iets van Vince gehoord?
Die zou normaal gezien moeten terug zijn van dit hotel …

Viiiiiiiiiiince???

Hey titike,

Ik ben vorige zomer ook naar djerba menzel geweest. Kortweg het was daar fantastisch. maar een weekje was wel veel te kort. Ik heb veel plezier gehad met anouar en habib. Habib hoor ik nog af en toe eens…

Ik zou heel graag terug gaan maar weet nog niet wanneer .

Was Habib daar nog als je de andere keren geweest bent.

Groetjes Mel