Ervaring All inclusive Hotel El Mouradi Djerba Menzel

Verblijf 19-11 t/m 26-11-2011 in een Menzel.
Groot en ruim opgezet complex met diverse, niet verwarmde, zwembaden.
Kamers:
Bedden: goed - Handoeken: elke dag schone - Beddengoed: 2x per week schone lakens - Schoonmaak kamer: de bedden werden opgemaakt maar van verdere schoonmaak niet veel gemerkt.
Vond dit laatste niet echt fijn en vroeg mij af hoeveel verblijven voor mij de vloer al niet was gedweild (kamer,toilet,badkamer), het tafeltje in de kamer niet was afgenomen met een doek en bedenkt het zelf maar…
Bewijs waren de vlekken op de vloer, de kringen op het tafeltje en niet te vergeten de binnenkant van de deur van het toilet. Te vies om aan te zien. (deur ging naar binnen open dus de schoonmakers zien het klaarblijkelijk niet)
Eten:
Prima verzorging van het ontbijtbuffet, lunch- en diner-. Ruime keuze en zeker voor elk wat wils.
Spa/Hammam:
De behandelingen zijn niet echt duur maar het geheel heeft totaal geen stijl.
Gasten
Het kan uiteraard gelegen hebben aan de periode van het jaar maar de gemiddelde leeftijd van de, over het algemeen Duitse en Franse, gasten was ver boven de 70 jaar incl. rolators, electrisch aangedreven rolstoelen, krukken en aanverwante artikelen. :o
Prijs/Kwaliteit verhouding:
Voor de prijs die ik moest betalen, 295,00 Euro voor een week all inclusive incl. de vliegreis, vind ik dit hotel een prima keus en dan neem ik alle ‘ongemakken’ voor lief.
Kamer bijboeken ivm laat vertrek
Wil je de kamer aanhouden omdat je na 12.00 uur vertrekt? Kosten: 10 Dinar per uur.