meid van 18 zoekt reismaatje

hallo allemaal,

Ik ben een meid van 18 jaar en doe op dit moment een HBO studie in Leeuwarden. Ik ben van plan om na dit jaar, na het halen van mijn propedeuse, een jaar naar Australië te gaan!
Hier wil ik wat in de horeca werken, wil veel van Australië zien, ik wil veel mensen onmoeten, wil chillen op het strand, beetje vakantie vieren en tussendoor weer wat werken. Hoe ik dit allemaal wil doen en in welke volgorde maakt mij allemaal niet zo veel uit, wat ik wel weet is dat ik een jaar zonder agenda wil leven. Ik wil genieten, een onwijs leuke tijd hebben en er later met veel plezier aan terug denken.
Maar deze onwijs leuke tijd zou ik ook wel samen met iemand door willen maken, in ieder geval wil ik een maatje hebben met wie ik erheen kan reizen, zodat ik de eerste 3 dagen van mijn reis niet alleen ben en men zekerheid aan elkaar heeft. Klikt het, dan kunnen we samen verder reizen …
ik zou het leuk vinden als je contact met me op zou nemen!
Je kunt me ook altijd mailen: [EMAIL=“marijke_hornstra@hotmail.com”]marijke_hornstra@hotmail.com

groetjes Marijke

He He, Marijke!

Je zegt na dit jaar. Wanneer denk jij te vertrekken? gelijk na de laatste les, of eerst nog werken hier in Nederland?

Mazzels Mike

haai mike,

nou niet na de laatste les nee! haha … eerst ff hard werken op het paviljoen op het strand waar ik zomers het grootste deel van mijn tijd doorbreng …
Ik heb er onwijs veel zin in zeg, weg van hier, feeste, werke, chille in een land waar je niemand kent!
Hoor van jou, mail me anders ff …

groetjes mrij

Ik heb er ook echt zin om te gaan, afhankelijk van de financiën zit ik in oktober of november in het vliegtuig naar OZ.

Mzzl Mike

Aah oke, goed aant sparen dus! voor hoelang ga je?
Tis eigenlijk zeker dat ik ga, er zijn alleen nog een paar dingen waar het van afhangt … hopen dat alles :thumbsup: loopt, want ben nu met school ook druk bezig om alles te regelen! wast maar vast zover …

groetjes mrij

Ik ben van plan om min. een half jaar te gaan. Om zo min mogelijk daar te hoeven werken, werk ik hier zo veel mogelijk. Ik heb z’n vermoeden dat ik hier meer kan verdienen dan daar.

Plus ik heb genoeg geld nodig om daar een goeie auto te kopen…

Mike