En idd, een goede werkkracht gaan ze niet zomaar laten gaan omdat die één keer niet kan komen, dat zou helemaal te gek zijn.
KOMEN FIEEH! ![]()
En idd, een goede werkkracht gaan ze niet zomaar laten gaan omdat die één keer niet kan komen, dat zou helemaal te gek zijn.
KOMEN FIEEH! ![]()
Merhaba! ![]()
Even nog enkele afspraken over het geld …
In het TLK werd er al gesproken over of een pot leggen of over elk afzonderlijk betalen. Wat gaan we doen?
Wie heeft welke voorkeur dus en als we gaan werken met een pot, hoeveel gaan we dan inleggen?
Ik denk elk afzonderlijk betalen ![]()
Maakt mij niet uit afzonderlijk of een pot…ik pas me aan…ben zo’n makkelijk wijf…haha
Mij speelt het ook geen rol! ![]()
Voor mij maakt het ook niet uit! Ik pas me wel aan, bij wie de meeste stemmen gelden! We kunnen het zo duur maken als we zelf willen toch!!
Zelf denk ik dat als we de man € 50,00 in zouden leggen we al een heel eind komen! Maar ik kan niet in ieders portemonee kijken. En daarom kan ik me ook voorstellen dat er mensen zijn die het misschien liever in “eigen” hand houden! Moet zeggen dat ik er wel erg veel zin in heb jullie te gaan ontmoeten! Alvast tot Zaterdag! Was het nou vanaf 16.00u verzamelen?
Voor mij is het ook goed hoor apart, dan moet ik mij niet inhouden bij het dessert ![]()
ik vind appart ook prima, want dan kan je zelf beslissen wat je uit geeft alleen bij het drinken is het wel een beetje lastig, want dan moet je steeds je drankje afrekenen en allemaal appart… zowel in de middag als in de avond ![]()
Ja, het heeft voor en nadelen als je het apart gaat betalen! Maar we kunnen natuurlijk vragen of ze het gewoon per persoon voor de hele middag en avond op kunnen schrijven! Zodat we aan het eind alles ook per persoon kunnen afrekenen! De groep is niet zo heel groot (helaas) maar in deze dan misschien ook niet zo’n groot probleem om het zo te kunnen regelen? Komt allemaal vast wel in orde ![]()
oja conny dat is ook nog een idee, allemaal blaadjes met namen en dan aanvinken hahaa, maar moet je wel in de gaten houden of ze er niet een extra streepje bijzetten ![]()
Ha ha ha, ja zoals ik al zij het heeft voor en nadelen! lol2 Maar goed ik hoop morgen nog steeds die jackpot te winnen. En dan zijn al deze problemen in 1x opgelost! lol2
hhahahaha oja is waar ook!!
Hahaha, conney!!!
Ik ga alvast duimen ![]()
Dank je wel Lobje, dat zal ik wel nodig hebben! Want we moeten ook niet vergeten dat het morgen "vrijdag de 13e " is. Maar ik hoop dat het voor mij een geluksdag zal worden! Ik ga er in ieder geval wel voor! ![]()
Lieve meiden, tot morgen allemaal! kheb er echt zin in!!!
V.a. 16.00 uur in Den bosch!!!
xxx Ansje
BTW, wat betreft het betalen, maakt mij echt helemaal niet uit, we zien morgen wel!
dames het was een top avond, nu ga ik dit topic sluiten, maar hoop er over een tijd weer 1 te openen ![]()