weet je je kunt nooit iedereen mee krijgen dat is echt jammer, maar gewoon onmogenlijk! Of ze wonen in turkije of ze zitten in turkije of ze zitten met oppas regelen of ze moeten werken en met ze bedoel ik net zo goed mezelf he nou ja het wonen en oppas dan nog net niet hahaha
Ja meiden, maar ik denk dat zowel ik en svelfu nog een probleem hebben om te komen … we doen ons best, maar op dit moment is het nog niet 100% zeker… !
Zij heeft te weinig tijd met haar studies, en mijn probleem is dat ze me gevraagd hebben om te komen werken in de c&a … ze zitten daar namelijk zonder personeel, en ik ben de enige op wie ze kunnen rekenen om de winkel te openen … maar goed, ze gingen nog op zoek naar iemand anders, als ze niemand vinden vrees ik dat ik ga moeten werken :s , maar nog even afwachten dus!
Meiden, willen jullie even stoppen met jullie getetter! Hahaha, probeer te werken voor school en krijg om de 20 seconden een melding van WW Zo lukt het dus niet he
Grapje hoor!
Hopelijk lukt het jullie nog om mee te gaan anders zijn we maar met een klein groepje!
Mutlu; haha was het maar waar, maar dan staat er niemand in de winkel ik sta vaak alleen in de c&a … wegens te kort aan personeel, de ene net ontslagen, de andere wordt nu geopereerd … dus het is daar een zooitje! Maar ik wacht nog wat af tot vrijdag …
Ja , ik vind het ook k*t, want ik had zelfs al op de menu gekozen wat ik zou eten , hahahahhahaa ! (typisch)! En ook zo leuk om jullie eens live te ontmoeten ! En alle verhalen inderdaad uitgebreid te horen, want op ww wordt ook niet alles vermeld natuurlijk!
Mutlu, B mag van mij eigenlijk best wel mee hoor haha, wil hem ook wel eens ontmoeten! Maar denk dat hij zich daar rot gaat vervelen met al die tetterende wijven haha, waar hij dan nog eens niets van verstaat!
Oh & lobje, die meldingen naar je e-mail kan je normaal gezien ergens afzetten ik krijg nooit meer e-mails van ww! Maar ik weet niet meer hoe ik het heb kunnen afzetten
fieeh kan je niet gewoon nee zeggen, je hebt tenslotte al een afspraak staan toch enne nee ik wil het b niet aan doen, het eten en dansen zou hij prima vinden hoor, maar dan moet ik ook steeds rekening met hem houden dus laat hem maar lekker misselijk worden in de achtbaan met mijn zus terwijl ik zit te chille met een glas cola light
Ja fieeh moet nu toch ook zeggen dat je volgens mij gerust kan zeggen dat het niet gaat hoor, ze moeten toch ook begrijpen dat je al iets vastgelegd had. En het is nu toch niet even een middag shoppen ofzo, het is echt wel al een serieuze uitstap.
Het is tenslotte niet jouw verantwoordelijkheid dat de winkel draaiende blijft…
Mutlu, ja maar het probleem is dat ik dan een grote kans heb dat ze me nooit meer vragen … heb het zo voorgehad bij de bakker waar ik voorheen werkte … ik kon 1 dag niet, en toen moest ik nooit meer komen haha, heel erg!
Maar ze moeten wel op hun personeel kunnen rekenen … bij de c&a speelt dit ook wel heel erg, maar goed, als ze mij nu zouden ‘ontslagen’, dan hebben ze helemaal niemand meer hahaha !
maar goed dat zou betekenen dat je nooit en te nimmer een afspraak kan maken, want het kan zijn dat de bakker of de c&a je nodig heeft, die constructie is natuurlijk onmogenlijk. Kijk ik snap je dat je bang bent je baan kwijt te raken, maar in weze staat deze afspraak al maanden gepland en kunnen ze niet zomaar er van uit gaan dat je het verzet omdat hun personeel te kort hebben