Ik ook, heb er echt zin in, jij ook he Hans
Nou,ben wel benieuwd naar jullie…weet dat een beheerder niet zo snel zoiets doet,maar heb er wel zin in;wil jullie wel eens in levende lijven zien.
Denk dat ik de eerste beheerder ben die dat doe,en heb natuurlijk toos aan mijn zijde…
Hihihi…Hans…jij bent uniek omdat je als forumbeheerder komt op de meeting, wij zijn uniek omdat we zo vreselijk veel kunnen kwebbelen…
zo wat een opkomst, gezellig hoor, ben erg benieuwd om iedereen te zien:D
@Seray: Het lijkt me mega-gaaf, maar een kleinere heeft het voordeel dat je met iedereen praat!!! Maar toch KICKEN!!!
Ik wacht nog even af tot volgende week… en dan geef ik het definitieve aantal wel door! ![]()
ja das allicht wel zo verstandig ook
Ja hoor, is er eens een onwijs grote meeting, ben ik er niet bij! Dames en heer, ik verwacht wel dat de meeting hierna ook zo groots wordt hoor!
Ik wens jullie in elk geval heel veel plezier toe en Mier neemt wel een fotootje van me mee, zetten jullie die neer, ben ik er toch een beetje bij…!Ik bel wel ff en dan gaat de telefoon gewoon de tafel langs, krijg ik jullie allemaal aan de lijn! Zal wel geen succes worden met al dat gekakel haha
@Crazy: Maar dan hebben we je wel ff gesproken… raar idd dat je er niet bent… Maar in gedachten zit je op schoot :kus:
Marjan?kun je er echt niet bij zijn?
We begonnen ermee…toen stonden we op CS…met zn vieren en was beregezellig.
Probeer te komen en zo niet stuur me een pb waarom niet,hoef je niet plublic uit te leggen
ze moet gewoon werken…
Ja idd, ik heb die dag een avonddienst en begin om 3 uur. Ruilen was helaas niet mogelijk. Bovendien is er ook nog eens familiedag, dus de verwanten van alle clienten komen gezellig een bakkie doen en het voltallige personeel wordt geacht daarbij aanwezig te zijn! Tis gewoon ff niet anders…
daarom!! volgende keer beter… doen we wel meeting in marmaris ![]()
helaas kan niet mee:(
ik ben bedrijfshulpverlener en als er wat gebeurd dan weet niemand er wat vanaf in het huis.
BALEN, ik heb zelfs gezegd dan lever ik hier mijn pas in en kan iemand anderes die cursus doen. Maar helaas daar trapte ze niet in.
Vind het ontzettend jammer, maar jullie HEEL VEEL PLEZIER!!!
o een meeting in marmaris dan wil ik erbij zijn!
Wel een beetje optijd aangeven dan, want dan moet ik dingen regelen:)
He meiden, wanneer spreken we af? Ikke wil wel vroeg komen, ben toch eigen baas!! Uurtje of 1 op het vaste punt Utrecht CS??? Of eerder?? Of later??? Zeg het maar!
ik pas me aan…wanneer de meeste komen zorg ik ook dat ik daar ben
Ik ook. Ik overleg nog even met Linda hoe en wat en geef ik het nog wel even door.
Ik heb van een paar al de telefoonnummers… dus, komt goed.
Roos?je weet de weg daar?
Wij zien de rest waar?