Toos,pakken we een pak koffie ,en draaien dan de rijksweg weer op richting utrecht,ok?
Ik vind het goed Hans, je zegt tegen die tijd maar waar. We hebben gewoon een date:D
Haha…slaan we gewoon utrecht over en gaan eten bij nazar in rotterdam…
Neeeeeeee, dat gaan we nou net niet doen, niet terug krabbelen he.
Hans Hans toch… Pas op hoor, het is een meute vrouwen… En als Antonie niet komt ben je de enige man… We kunnen je lynchen…;):unibrow:;)![]()
Hmm, lijkt erop dat ik nu bijna verplicht ben om te komen.
Al is het maar om een sekse-genoot van de "ondergang"te redden ![]()
Haha…geintje…
hoelaat is de 1e bijeenkomst…? 12 of 13 uur…?
Pfff MANNEN…( :hihi: )
@Filiz…afhankelijk hoe laat iedereen er is… Ik zorg dat wij 3 er zijn…
De kans is groot dat ik ook kom, alleen nog effe kijken hoe een en ander loopt dezer dagen
@mk: oppas geregeld?
Zal dan samen met roanna aankomen op station
Ik Kom Ook!!!
Oh, Linda super. We nemen nog ff kontakt met elkaar op. Oke?
Linda SUPER dat je er ook bij bent!!! Nog even en we hebben het hele restaurant nodig ![]()
Beps
Bloem
Brenniej
Cyn
Filiz
Hans
Linda
Marion
Miere
Mk
Nancy
Roanna
Seray
Toos
Trl
Viva
WOW met zn 16en, nou niemand afzeggen hoor.
Cyn: Moet je de reservering niet aanpassen;)
@roanna: we nemen idd nog contact op zal je dit weekeinde mijn nummer even via mail naar je toesturen kunnen we elkaar snel opzoeken in de trein
Jeetje, wat een feest, nou ik kom ook vroeg, hoor. Hoor wel waar! Enne, kunen we niet om een ronde tafel vragen of zoiets? Zo ongezellig, met zo’n grote groep aan een lange tafel zitten. Miij maakt het niet uit of we boven zitten of beneden! Maar dan heb je wat meer contact met iedereen.
Heb er zin an!
Ja,is nog niet eerder voorgekomen;op welk landenforum dan ook…16 personen.
de 1e bestond uit vier…
Ja best uniek als er niemand afzegt. We kunnen eigenlijk wel Hart van Nederland inschakelen om het even vast te leggen. Zo uniek! :vak02:
Ik heb er ook zin an hoor.!