@Hans, Toos, :nod:
ik denk dat 13.00 uur hardstikke mooi is
ben afhankelijk van wanneer beps de auto start, maar denk dat wij 13.00 in gedachte hadden
en idd, ja het vaste meeting punt (blauwe bord, centrale hal, cs utrecht)
en de mensen die later willen komen, die moeten maar ff bellen/ sms-en waar we op dat moment zitten lijkt me… we zijn nu met zoveel… ga geen 3 uur op cs rondhangen
dus ik zou zeggen
de keuze:
of tussen 12.45 uur en 13.15 aankomen op cs
of later en sms-en of bellen waar we op dat moment zijn
of om 17.00 uur naar het restaurant komen
Lijkt me strak plan, ik kom denk ik maar weer met de trein, zal zorgen dat ik rond 1 uur daar ben. Heb er onwijs veel zin an!!!
Beps, en auto, vinden dat ook een giga mooie tijd… Dus de auto start op tijd, Beps rijdt erheen, en Cyn, Bloem EN Beps zijn er tussen 12.45 en 13.00/13.15
HEEL VEEEL zin an!!!
ok…dan neem ik de trein van 11 en ben ik ff na 1 daar…
heb er zin in:D:D
Linda en ik hadden het plan opgevat om met de trein van 14.10 uur aan te komen en dan bel of sms ik wel naar iemand van jullie, over het hoe en wat verder.
Heb er erg veel zin in, wel beetje spannend haha
Probeer ook rond 13.00 uur in Utrecht te zijn! Zo vaak zie ik jullie niet in het echie dus moet ik er wel optimaal van genieten he ![]()
Heb er WAANZINNIG veel zin in ![]()
ik zou mn foto’s op mn laptop kunnen zetten en mee nemen…??
:lol:
Ik wet nog niet hoe laat ik kom,reis misschien samen met Seray en weet nog niet hoe laat zij kan…Maar kom wel
Goed idee Bloem ![]()
Moet nog afspreken met Brenniej hoelaat we komen…jullie horen het wel.
en ik moet helemaal alleen treinen :(![]()
@ filiz, ja solly… misschien kan je met marion afspreken vanaf den bosch??
Roos??? Nee ik weet niet de weg daar, maar neem tom mee, die weet het vast wel. Als iemand door kan geven waar we zijn moeten dan komt het helemaal goed.
@marion…ik neem de trein van 7 min voor 11…ik weet niet hoelaat ik door den bosch kom…maar stap jij ook in die trein…?
zal ik dan zo ver mogelijk acterin gaan zitten…hier in maastrict toch alle keus:D
Sorry maar als we met de trein gaan komen we niet in Den Bosch. Gaan dan via Nijmegen, Arnhem, Ede/Wageningen en dan zo ongeveer Utrecht dacht ik.
Marion,als je met de trein gaat laat het dan even weten.Ik ga ook met de trein en jullie komen langs het station misschien kunnen we dan samen verder.Seray ging ook met de trein dacht ik dus…
@TRL
Tuurlijk laat ik het weten als we gaan treinen. Dacht al dat jullie ergens onderweg in zouden stappen.