Dan wil ik jullie héél véél succes wensen ! Dat jullie veel plezier mogen hebben enneuh…tip voor Crazymar, Mierre, Filiz , Cyn en Bloem: Hou Beps wat in toom
en dan komt alles wel goed :beef:
(Graptje Beps, love ya too :evil: )
Dan wil ik jullie héél véél succes wensen ! Dat jullie veel plezier mogen hebben enneuh…tip voor Crazymar, Mierre, Filiz , Cyn en Bloem: Hou Beps wat in toom
en dan komt alles wel goed :beef:
(Graptje Beps, love ya too :evil: )
Haha Sev, die Beps die kan ik wel handelen hoor!!! Heb een hele week overleefd met haar… Dus die halve dag kan ook wel!!!
@Beps; Grapje, dikke kus voor jou!!!
MEIDEN TOT ZONDAG!!!
15.00 uur! Als iemand mijn nummer nog wil hebben dan hoor ik het wel!!
x
Sev: Laten wij Cyn en BLoem maar in toom houden, das VEEEEEEL belangrijker…zij zijn nog zooo jong he, Mar/Mierre en ikke al wat belegener!!
Gniffel Gniffel :lol:
(mijn verstand zegt me beter te zwijgen in deze situatie, mn hart wil het anders :hihi: )
Love you aaaallllllllllllllll
Ik wens jullie allemaal een gezellige zondag en hopelijk zijn jullie na de meeting ook nog allemaal zo lief voor elkaar!!! haha
tttttttttuuuuuuuuurrrrrrrrrrlijk
wij zijn engeltjes!!!
@de meetinggangers! heel veel plezier, niet te veel roddelen en vooral veel verhalen uitwisselen!
veel plezier!!
groetjes Bregje
he…lieve mensen
ff googlen en ik kwam op het volgende:
Zondag 12 november 2006
Op zondag 12 november mogen de winkels in binnenstad van Utrecht (centrum en Hoog Catharijne, met uitzondering van V&D)open zijn.Ook Het Fotoatelier aan de Lange Nieuwstraat mag die dag open zijn.
dat betekend dat er toch echt wel enkele winkels open zijn…misschien toch ff checken voor schoenen…
Ik wens jullie morgen een leuke en gezellige dag toe,jammer dat ik er niet bij kan zijn.
Ik vlieg op eindhoven as.dinsdag voor 10 dagen nederland,zal morgen aan jullie denken.
Groetjes,
Hans.
dank je wel hans
goede vlucht
Meiden hééééééééééél veel plezier morgen!!! Maak er een leuke middag van samen!
XX
Ja, dat wil ik jullie ook nog toewensen. Ik had eerst nog wel het idee om ook mee te gaan, maar ben deze maand helaas bijna elk weekend al bezet. Misschien een volgende keer.
Heel veel plezier morgen en eet smakelijk.
![]()
Wij gaan genieten!!! Meeten…en shoppen hahahahah!!!
De verhalen gaan volgen heus!!
gaat helemaal goed komen:D
tot morgen…xx
hey allemaal de leute voor morgen. Wou dat ik ook kon komen, maar helaas. wie weet volgende keer
@Filiz: TOT MORGEN!!! Klinkt zooo leuk, we zeggen het vaak, maarrehh, morgen gaan we elkaar echt treffen!!! ZOoo gezelli!!!
VEEL
PLEZIER
ALLEMAAL
MORGEN
Heel veel plezier vanmiddag en vanavond!!!
En eet smakelijk!!!
Maken jullie wel foto’s, zodat we nog even kunnen zien hoe gezellig het was.
heel veel plezier vanmiddag + vanavond