correctie: het IS gezellig!!
He, ff gekeken, maar ze zijn volgens de site op zondag al om half 5 open, dus kunnen we nog eerder terecht!!!
ja, dat kan
als iedereen die erbij wil zijn, dan maar om 5 uur er isdan kunnen de mensen die om 3 uur verzamelen al wel om half vijf richting het restaurant gaan…
Heb gisteren gereserveerd voor 6 personen om 5 uur. Zal echt geen probleem zijn als we ff eerder op de stoep staan hoor.
En nu: Wie weet er nog een leuke kroeg in de buurt van ons restaurant? Kunnen we daar alvast ff opwarmen!
Gezellig!!! Ik ken Utrecht niet zo goed, maar die kroeg vinden we vast wel!!! Heb de menukaart ook meteen maar even bekeken, en ziet er goed uit!!!
x
ken utrecht ook niet, maar zal dr vast genoeg kroegen hebben;)
en gezellig moeten we het toch zelf maken, en ik twijfel er niet aan dat dat gaat goed gaat lukken!!
Ik ben er om 3 uur, GEZELLI!!!
Heb er zin in!!
ik ook!!
lekker kletsen en turks eten!!
Ik ook!!!
Dus zondag om 15.00 uur onder het grote vertrektijdenbord???
Nou ja Beps en Bloemmie die vind ik wel!!
@Bloem, je bent toch nog wel blond he!!! Dat viel in gümbet zo lekker op!!
x
hey meiden, ik kom niet hoor, 99% moeten we terug op zondagnacht beginnen werken. En dat haal ik maar nip. Jammer zal voor volgende keer zijn. En 1 dagje verlof krijgen zit er niet in. Krijg er al geen voor woensdagnacht. Het word donderdag dus weer zweten en zwoegen tegen vermoeidheid:lol: zal maar een uurke of 3 kunnen slapen want om 10.30 moet ik al aan het station staan.
Alvast veel plezier
Jammer Dettje, maar kan het wel begrijpen hoor! En wie weet komen we de volgende keer gewoon naar Antwerpen of zo. Daar is vast wel een leuk turks restaurant te vinden. Of we spreken een keer in Turkije zelf af…dat zou toch helemaal geweldig zijn. (droom droom, zwijmel zwijmel…)
JAAAAAAAAA Ik stem voor!!!
Moet ik mijn camera nog meenemen zondag??
x
zit te plannen voor de boodschappen
wat zal ik zondag eens eten…?
wel makkelijk en vooral lekker
iets buitenlands ofzo
iemand ideetjes…???
@Bloem
Denk dat je babi pangang gaat eten, dat vind je lekker, is makkelijk en buitenlands ![]()
ja zou kunnen, maar heb ik onlangs al gegeten…
nog meer ideeen??
Ik zal eens op de site gaan kijken…wilde me eigenlijk laten verrassen dus…
Nou goed dan het word in mijn geval…iets Turks denk ik hihihihi
Nee serieus, ik denk een menuutje maar welke??? Ze zijn er allemaal heeeeeerlijk uit dus…maar…iets zoets met ijs toe heb ik al wel gezien hahahaha(SAS!!!)
nog 3 dagen…begin steeds meer zin te krijgen…!! ![]()
xx
Ik ook!!!
x
Wie gaat er nu allemaal mee ? En is het voor nu zondag al ?
@Sev:
Wie gaat ermee: Mierre-CrazyMar-Cyn-Filiz-Bloemmie en ikke!!
Weer een kleine groep, maar ehhh, als iemand nog mee wil, mail bel sms en je kan mee hoor!!!
Voor die meegaan:
IK HEB ER NOG STEEDS ZIN IN!!!