Meeting......poging X

Dat is echt jammer mar!!!

Mijn oma zou het ook die zondag vieren (is de 7e jarig) maar ik heb gezegd dat ik dan niet zou komen… En nu viert ze het zaterdag haha:biggrin:

x

• @ Marion, moet ook een keer kunnen, meis!!*
    Mijn zus is 25 jaar getrouwd, maar “viert” het niet. Maar er wordt wel verwacht dat we koffie komen drinken. Nou mooi niet dus, ik ga naar de meeting!!
    **
    @ En Diamond, kom jij nou nog? Je had gezegd dat je er de volgende x cker bij zou zijn!!

jammer marion…!!

kan je niet de zaterdag een kop koffie gaan drinken bij je schoonmamz…?

xxx

IK KAN NIET WACHTEN DUS…!!!

Blijft het 15 uur bij dat beeld in de hal??? Gezellig hoor!!

@ En Diamond, kom jij nou nog? Je had gezegd dat je er de volgende x cker bij zou zijn!!

Heb haar net gesproken, ze gaat eerst even overleggen met Linda, en dan horen we het!
@Dia: Ik hoop het zo!!!:tongue: Want jouw wil ik nu eindelijk eens In The Flesh ontmoeten dus…heb Cyn, Bloem, CrazyMar, en Mierre nu ontmoet, dusss NU JOUW!!!

Ja ik ben een muts, maar wilde de tekst van Mierre invoegen, ik kan dat dus niet…echt een doosje hoor! hihiihihihihi

Hoi ,
Het restaurant heet Pamukkale en is ong. 5 minuten lopen van het station.
Laten we idd alvast maar afspreken om 3 uur in de hal van het station, in het midden ongeveer. Beppie en ik steken zo’n beetje overal bovenuit, dus je kan ons altijd vinden haha!
Volgende week zal ik het restaurant bespreken, wacht eerst nog even af of er nog meer bijkomen!
En Beppie, dit keer ga ik niet voor schoenen kijken hoor! Ik heb ze nl. al…

Hahahaha

Is er weer koopzondag dan?? Kan ik mss dit keer wel ff…

Begrip is niet echt haar sterke kant, en familie gaat toch voor vrienden is haar visie. Lig momenteel net weer een beetje in de gratie … zucht. Weet het nog ff niet.

oh!! ik ga wel voor schoenen kijken en ik hoop dat ik met mn vriednje kan afspreken, dus ik ben er al veeeeeeeeel eerder, amar ik ben dr zeker, nu problemo!!

Ja hoor Bloem, maak er gewoon maar een lekker daggie van…
Als je maar wel gewoon om 3 uur in de stationshal bent en je niet laat meeslepen door het enorme aanbod aan schoenen of de aandacht van vriendje.(geintje hoor)
Meiden, ik heb er zin in en hoop echt dat er nog een paar Turkije fans bijkomen.

Nou ik heb met Linda overlegd, denk dat we er niet bij zullen zijn. Zij kan zeker niet en ik twijfel om in m’n eentje het hele eind te gaan…Mocht het nog anders worden dan horen jullie het!

Het is geen koopzondag de 12e, wordt dus niks die schoenen!

niet…? is het niet elke zondag gewoon koopzondag daar???
shit shit, dan toch maar rotterdam…? hahaha

ach dia;) kom toch…we zoude het allemaal super vinden.
ik kom ook dat hele eind alleen…

xxx

@DIA!!! KOMEN HOOR!!! Ik wilde idd net vertellen dat Filiz ook helemaal uit het uiterste zuiden naar Utrecht komt! En we zouden het kei-gaaf vinden je erbij te hebben!!

meiden:D:D nog 1 weekje:D:D

Hoi,
Ja, leuk hé?! Heb er echt veel zin in. Ik ga dan toch maar bespreken vandaag voor volgende week. Geloof niet dat er nog meer liefhebbers bijkomen.
Hou jullie op de hoogte.

ja, crazymar, ga maar boeken…als er een of twee bijkomen zal dat toch niet zo’n groot probleem zijn???

oh, ff ge-Google-d

http://www.turksrestaurantpamukkale.nl/

ziet er gezellig uit…!!