hallo, hoe laat spreken jullie dan af. k doe echt alles om te kunnen komen
ja de tijd…? zou ik eigelijk ook wel willen weten ![]()
xx
Vorige keer hadden we om 3 uur afgesproken en zijn om 5 uur naar het restaurant gegaan. (die is dan pas open)
We kunnen dan misschien een kroeg of zo induiken en ff lekker wat drinken en kletsen. Suggesties meer dan welkom natuurlijk!
En anders 12 november, 3 uur op het Centraal station in Utrecht. De juiste ontmoetingsplek spreken we dan nog wel af.
3 uur vind ik prima…!!
we zijn tot nu toe met zn 6e he…?
goh zou zo graag komen, maar weet niet of ik dan nog een trein terug heb, eerst eventjes de treinuren checken
Heb het juist eventjes gecheckt. Moet al om 19.00 de trein terug nemen anders geraak ik niet meer thuis. En er mag dan geen vertragingen zijn of ik mis alles en daar sta ik dan. Als sev nou eens meeging, kon ik de auto nog vragen. Maar ja helaas. Had jullie graag eens ontmoet.
zou natuurlijk wel super zijn als julie samen zoude kunnen komenja:D
@ detje, kom gewoon, de vorige keer moest iedereen om 20.00 al op t station zijn, dus 19.00 is maar een uurtje eerder!!
Zal er nog eventjes over denken en eens navragen welke dienst ik moet doen. Want ben maar na 23.00 thuis en als terug in de morgen zit is da maar een kleine 4 uurkes slapen. Als ik de nacht heb geen probleem moet ik maar de maandagavond beginnen.
ik hoop dat het gaat lukken, the more the merryier!!
dus…
zondag 12 november in Utrecht
15.00 in utrecht op het CS of om 17.00 uur in het restaurant (wat is de naam ookalweer?? wel ff doorgeven waar je naartoe gaat, anders staan we voor nix te wachten op CS)
Beppie,
Marjan,
Mierre,
Cynthia,
Bloem,
Filiz
wie nog meer??
ik ben om 3 uur op het station…waar precies, want neem aan dat het er groot is…
Ik wil wel proberen om naar het restaurant te komen maar, weet niet of het gaat lukken ivm. dat ik misschien in Izmir zit(weet het volgende week). Als iemand mij het adres van het restaurant kan mailen dan ga ik kijken of het gaat lukken om te komen. Hoop het wel btw.
Ik kom ook om 15.00 uur naar Station… Nu alleen nog even een meeting point afspreken daar!! Want het is daar groooot!!!
X
gewoon, onder het grote bord met alle treintijden enzo
er is helaas geen meetingpoint meer (was er igg niet in maart tijdens de meeting)
komt allemaal wel goed
we kennen elkaars gezicht toch…?
cyn…ik heb jou nummer…mocht ik heb niet vinden, bel ik jou…goed?
Marion???
Ja meissie is goed hoor!!!
x
ikke misschien ben het nog aan het overwegen, maar als ik kom kan ik niet mee naar het restaurant. Zou nog graag thuis geraken:)
:crybaby::crybaby::crybaby: Zou zo graag willen maar was er al bang voor, mijn schoonmoeder viert dan haar verjaardag, ze is op de 13e jarig. Zit er nog over te denken om de mannen alleen te laten gaan maar ben bang dat het niet echt gewaardeerd gaat worden.