Ik heb geen ide hoe ver Sev vanmij woont maar is misschien voor mij ook nog wel te doen?
idd sev als ze dan toch naar frietland komen, ze smaken nl nergens beter dan in het boerendorp:D
Eigenlijk zou ik wel zien zitten om te komen naar de meeting, maar ja zo lang zit ik eigenlijk nog niet op het forum, en weet ik nog niet zoveel over wie en wat?
De afstand zegt me niets, maak graag eens uitstapje naar de noorderburen, ben er vorig jaar nog geweest naar de vakantiebeurs. Maar ja alleen gaan is maar alleen niet waar Sev:evil: .
en als we nu eens samen zouden gaan sev?
Welke dag is het ? Moet namelijk de vrijdag naar school, de zaterdag werken, zondag mss wel vrij maar de maandag moet ik dan weer al vroeg naar school…
ik dacht de 12e of 19e november
Sev het wordt waarschijnlijk (vrijwel zeker) op zondag!!! Zou wel leuk zijn als jullie ook komen!!!
x
is het al zeker welke het wordt.?
dan kan ik beginnen met vrij vragen…
Zullen we dan nu en hier afspreken dat het de 12e wordt? Dat geeft tenminste zekerheid voor de meeste mensen!
En sorry hoor dat ik nu overkom als een “regelneef”, maar iemand moet toch ff de boel bijhouden. Ik wil dan ook wel het restaurant bespreken in Utrecht.
Zullen we afspreken dat iedereen over uiterlijk 1 week zich aangemeld moet hebben voor 12 november? Ik hoor en zie t wel.
Het lijstje voor Mar:
:lol: 1. BEPPIE!!!:lol:
Zo duidelijk genoeg denk ik, dat ik dus kan de 12de!!!
En Mar, geen regelneef hoor, je mag het van mij probleemloos allemaal regelen!!
Zal ik als regelneef maar vast jouw en Mierre’s naam erbij zetten dan!
- Beppie
- Marjan
- Mierre
Ja hoor regelnicht, voor mij is het goed, en hartstikke leuk!!!
- Beppie
- Marjan
- Mierre
- Cynthia :dope:
Gezellig!!
waar spreken jullie dan af, zou het ver zijn van het station indien ik niet met de auto kom
Detje, het restaurant ligt op 10 min lopen vanaf het grote station in Utrecht!
Ik kan jullie wel ergens onderweg ontmoeten zodat jullie in ons kikkerlandje niet te veel moeten zoeken dan. Nou ik hoor het wel weer dan
Lievers, ik ga eerlijk zijn, jullie moeten niet op mij rekenen. Ik zou jullie doodgraag eens zien live maar ik denk niet dat mn ouders me alleen laten gaan naar Nederland zonder dat ik er 1 van ken of zo… Ik vind het héél spijtig ! Maar mochten jullie ooit naar België komen denk ik dat ik meer kans maak !
Hoop dat jullie nu niet boos zijn …
Nee lieverd, niet boos, ik begrijp je, ga je er wel bij missen, dus we moeten echt een keertje jouw kant op komen, in der daad antwerpen ofzo!!
Maar boos…NEE, wel een beetje teleurgesteld(maar dat mag, en ben jij ook toch!)
Ja, ik ben ook zeer teleurgesteld ! Ben graag er overal bij
hihihi en na 2 jaar lid te zijn is het wel eens tijd om mn WWmaatjes in real life te zien !
neem je je ouders toch gewoon mee!!
Beppie, Marjan, Mierre, Cynthia, Bloem
Ik kan de reactie van je ouders heel goed begrijpen Sev,ze weten niks van ons en jij kent iedereen enkel van een forum.
Misschien kun je met ouders afspreken dat ze meegaan en als ze het niet zien zitten om erbij te blijven gaan ze lekker winkelen of zo.
Als ze eenmaal zien wat eeb schatten het hier zijn zullen ze je met een gerust hart achterlaten.
Ik ben zelf ouder en kan het heel goed begrijpen maar ik begrijp ook jouw reeactie,is normaal dat je teleurgesteld bent.
Ik hoop echt dat jullie eruit komen.
Helaas lukt het mij niet om de 12e te komen, maar zoals altijd maak foto’s!!!
Want die wil ik natuurlijk wel zien en maak heel veel plezier met elkaar!!!
En natuurlijk VERHALEN!!!
Groet jac
Beppie, Marjan, Mierre, Cynthia, Bloem, Filiz
wie nog meer…???