Meeting......poging X

Véél plezier deze namiddag, zeker foto’s maken hoor !

x

Veel plezier!

en hoe was het?

het was errug tof!! ben weer heel thuis
meiden: bedankt

Oh wat tof zeg! Vertel, vertel. Was het gezellig?

Bloemmie/Mierre/CrazyMar/Filiz/Cyn: Bedankt voor weer een heeeeerlijke avond!! Moeten we gauw weer doen…hihihihi

Ben thuis, maar heel word ik nooit meer hihi

Ik hoor het al. Gaaf dus! :dope: Leuk zeg, dat het weer geslaagd was.

Op naar een volgende keer dus?

Cker, maar dan met jullie erbij!! Hebben we weer nieuwe verhalen!!!

Fijn joh dat jullie het zo leuk hebben gehad met z’n allen!!!

Nou wie weet Bep. Het lijkt mij in ieder geval wel heel gezellig. Volgende maand zit ik weer vol (vakantie enzo :unibrow: ) , maar er komt vast wel een keer dat ik wel zou kunnen.

Nou Bloem en Bep, ik zal jullie niet langer ophouden, want jullie zijn al moe en een beetje tipsie :stuck_out_tongue: dus slaap lekker.

Hallo,
Ook weer heelhuids terug van de supergezellige meeting. En nog heerlijk gegeten ook! Beps, Bloem, Cyn, Filiz en Mar bedankt voor de leuke uurtjes en de mooie verhalen. En we gaan niet zo lang wachten met een volgende meeting hoor…
Slaap lekker allemaal.

X Marjan

Goeiemorgen!!

Meiden, ik vond het enorm gezellig met jullie! En heb ook super gegeten!!!
Snel een volgende keer!!!

Dikke Kus Cyn

Foto’s, foto’s, foto’s, fo…:biggrin:

Nou, zo te zien hebben jullie het erg naar jullie zin gehad. Ik kon er helaas niet bij zijn wat wel mijn plan was, maar ben gister aan het eind van de middag pas terug gekomen uit Izmir om vrouw en dochter op te halen.

Ben er volgende keer zeker bij!!!

nou mobster…als ik die keuze zou hebben moeten maken zou ik ook m ngezinnetje zijn gaan ophalen!!

wat super voor je dat ze nu hier zijn, en de volgende keer neem je je vrouw gewoon mee naar de meeting :wink:

Hey Mobster, eindelijk zijn ze dan in Nederland. Je bent zonder twijfel de gelukkigste man van Nederland momenteel!!!
Nogmaals heeeeeeeeel veel geluk samen.

Mobster…je had gewoon het belangrijkste te doen dat er voor een mens is…klaar!! Maar idd volgende keer ben je er gewoon bij, met vrouw en kind dus!!! GEFELICITEERD!!! Heel fijne tijd en veel geluk samen!