Meeting... poging 600zoveel

ja heeee… lekker behulpzaam ben jij!! :hihi:
nee ikke denk er ook zo over… het heeft mijn voorkeur wel zo’n beetje… scheveningen is niet zo verkeerd ook!

Ziet er leuk uit, maar ik heb de kaart gezien en de prijzen, mn maaltje samen gesteld, mn treinkaartje erbij opgeteld, en dan ga ik niet mee…
sigara boregi 7.50, adana kebab 17.50 toetje 7.50 treinkaartje 30.00 drankjes 20… totaal ruim 80 euro, dat loopt wel een btje op vinden jullie ook niet… kebab voor 17.50 ik koop wat te eten niet die tent!!!

Nee dat vind ik te gek…en scheveningen op een zondag… kan een btje druk zijn, met de auto is dan geen optie

Hoor wel weer en anders maar zonder mij

ik heb vooral naar de keuzemenus gekeken…

Ben ik weer blond??? Heb geen keuze menu gezien…
:hihi: en nog niet, alleen voor- hoofd- en bij gerechten… Help me er ff bij anders meiden. Eten&drinken, Menukaart, 2 pagina’s 1 met gerechten 1 omslag, meer zie ik niet

bij arragementen… is niet echt duidelijk maar ikke kan die kaart weer niet super goed lezen, dus doe strax ff… maar weet wel dat wij altijd in utrecht een keuzemenu nemen en dat de losse gerechten daar ook veel duurder zijn…
ff kijken dus nog en anders toch maar gewoon een broodje doner…??

Ik vind het prima, maar vind 17,50 voor een döner kebab toch wel een btje idioot zeg maar, hoe mooi de entourage ook is…

heb nogmaals de menukaart van dichtbij bekeken en het is idd schrikbarend duur…

wat doen we nu??
toch maar utrecht? betaalbaar, centraal gelegen en we weten dat het goed is… toch?

Oke oke, sorry dat ik niet zo mee denk meiden! Utrecht vind ik ook prima. Wordt dan al een soort traditie, maar wat maakt t uit?! Tis daar lekker en enigzins betaalbaar dus wat mij betreft driedubbel oke hoor!!!

prima

dan toch maar weer pamukkale in utrecht…?
mierre…? hans…? cyn…?

maar dan wel een ander plekje voor de borrel vooraf he meiden?!

ik weet weg nog steg in Utrecht hoor help me even op weg…

ge neeme de trein richting utrech centraal en daar staan bloem, beps, cyn, mierre en mar je bij het grote blauwe info bord in de centrale hal op te wachten… de rest van de middag loop je achter ons aan en vermaak je jezelf!!! :biggrin:

Ja Viva, zo gaat dat ongeveer wat Bloem zegt. :biggrin: Reuze gezellig en vind het echt jammer dat ik er dit keer niet bij kan zijn. :crybaby:

volgende keer beter alleen dan zonder bloemmie…

okidoki ik snap het

Dan ga ik ook weer mee. Moeten we anders ff kijken naar een ander plekkie, of gewoon weer vertrouwd in het hoekje?
(cyn zit nog in spanje/portugal, zal niet reageren!)

ja joh, vertrouwd in het hoekkie
meze, mixed kebab en baklava na
owh ja en veel wijn :biggrin:

Oke meze, mixed en dan yoghurt honing en walnoten hmmmmm
Wijnnn… dan kan ik niet met de auto…

kom je toch gezelli met de trein!! :unibrow: