Meeting... poging 600zoveel

Zo, he, he daar ben ik dan.
even alles gelezen. Nou ben ik wel redelijk bekend in den Haag, maar Viva heeft felijk, de meeste eettentjes daar wil je niet voor de gezelligheid zitten.
*Topkapi is heel erg goed, dat weet ik. Ik ken een buikdanseres die daar regelmatig optredens geeft. Maar idd, niet goedkoop. Ik wil nog wel even zoeken, en navragen, mijn schoonzus woont bijvoorbeeld midden in de schilderswijk, misschien weet zij een goed restaurant. Maar…mij maakt het ook niet uit, wil net zo goed naar Utrecht gaan. *
Er is nog iets, vrienden van mij openen hoogstwaarschijnlijk eind deze week een turks restaurant in Hellevoetsluis. Of het open gaat heeft met vergunningen te maken, en nu is het wachten nog op de handtekening van de burgemeester, geloof ik. Nou heb ik geen idee hoe Hellevoet voor de meesten te bereiken is… maar nogmaals, mij maakt niet uit!!! Utrecht, Amsterdam, Breda, Lelystad, ik kom er wel!!!

hellevoetsluis… klinkt als de middle f**king off nowhere… weet niet waar het ligt of hoe er te komen, maar dan zou ik zeggen: gewoon Utrech…!!

@HANS: wat vind jij??

Jaaa Utrecht…(:hihi: )
Maakt me niet uit, maar vond Scheveningen gewoon ongelovelijk duur,…

En wie komen er nu…

Bloem
Beps
Mierre
Cyn(ik weet dat ze komt)
Crazy
Viva?
Hans?

Leuk groepje hihihi

jajajaja… als we nu allemaal gezelligjes ook ECHT komen, dan zijn we met een leuk clubbie

beps… had jij de tafelschikking nog doorgenomen :biggrin: :hihi:

Uhmmm ff vraagje wat is de datum :confused:

24 juni

Hellevoetsluis ligt vlak bij Rotterdam, bloempje, geen aardrijkskunde gehad?

jawel… ikke weet precies alles over rusland, mongolie, china, nepal, thailand, laos, cambodja, vietnam, myanmar, maleisie, indonesie, australie, bolivia, peru, argentinie enz enz
maar NL…???

Rotterdam kan ook,waar we eerder hebben gegeten,bij Nazar

Hans

meiden??
ik ken het niet, maar rotterdam is wel dichterbij voor mij…
wat vinden jullie?

Geen idee. Moet ik ff gaan kijken. Kan ik zo niet zeggen

Nazar is een heel leuk en gezellig turks restaurant en vrij makkelijk bereikbaar. Ik ben voor!!

mij maakt het nix uit!

r’dam is dichterbij voor mij, dus jullie moeten dan verder reizen

hebben ze een site? zal wel eens zoeken ofzo

http://www.turkijelinks.nl/culinair-turkije/turkse-restaurants-nederland/Nazar-Rotterdam-l286.html

Groetjes,

Hans.

http://www.nazarsite.nl

denk dat het mierre nix uitmaakt

@ viva, wat jij??
@ cyn…jij?
@ beps, ben je er al uit?

Ja nou…ff de kaart gekeken, maar probleem… geen yoghurt met honing en walnoten toe…:biggrin:

Nou ik sluit me aan… geen probleem hoor

hahaha
maar de gemixede schotel :biggrin:
dat wordt naar huis rollen denk ik… drankjes ook goed te doen volgens mij

ze hadden alleen geen arragementen…maar komt vast goed!

glas wijn € 1,90

:biggrin:

:drugged:Beter!!!:drugged: