Meeting... poging 600zoveel

Marmaris ken ik ben er nog nooit geweest maar zit op de leyweg…helemaal buiten het centrum, die lokanta zit op de hofweg, heerlijk centraal bij de stad, en het station…en is niet duur…goed gevonden Beps…die maar doen…

idd erg lastig…
andere optie’s

zoetermeer? amsterdam??

:hihi: toch maar breda :hihi:

En Mevlana, klinkt absoluut turks

Geen idee wat wijsheid is…wat denken de anderen?

tja…
op zich weten we wel wat we aan utrecht hebben he?
maar aan de andere kant… het gaat om de gezelligheid!

Amsterdam zitten er zat, hier in L’town ook :hihi:
Geen idee wat wijsheid is, Den Haag is geen probleem, buitenwijk ook niet, ikke kom met de auto, wss Mar en Mierre ook… Dus vervoer zat

Mevlana nee daar wil je niet heen…echt niet ligt midden in de schilderswijk van den haag, vies en vuil en 1001 nationaliteiten, en als dames hoef je daar helemaal niet rond te lopen…

owh dat klinkt idd niet zo sjiek nee…

ikke weet het echt allemaal niet…
mierre?? crazy?? hans??

Ja is er iemand die mee kan denken, hier zoooo benauwd en na vandaag werken de hersenen ook niet meer hihi

mierre is toch ook vrij bekend in den haag…

MIERREEEEE???

ja meiden hier zitten er ook genoeg hoor, maar daar wil je niet zitten, bij ons hier in Den Haag turkse winkels, supermarkten, bakkerijen en restaurantjes, maar daar ga ik dus echt niet zitten, zijn net kantine’s bij een zwembad…allemaal witte tegels…plastic stoelen en een paar kleedjes op de tafel, vol met alleen maar mannen…nou mij niet gezien…voel je je dus echt niet op je gemak.

Lieverd, logisch zitten hier ook, klein dorp lelystad, al 15 winkels en 6 van die kleedjestafels hihi…

Maar er zal toch ook wel een leuke tent zitten…???

mierre…???
crazymar…???
hans…??

wie heeft er nog nieuwe ideeen/ opmerkingen/ tips of wat dan ook?!

Je hebt wel Topkapi in Denhaag / Scheveningen. Weet niet of jullie daar iets aan hebben

Topkapi Sense Restaurant is de “schatkamer” van de landen rond de Middellandse Zee met Ottomaanse invloeden. U kunt hier gaat proeven van de keukens van** Griekenland, Turkije, Egypte, Syrië, Libanon, Palestina, Israël, Algerije, Tunesië** en Marokko

mmmmh… ikke ga googlen!

dit zou hem moeten zijn dan denk ik: http://www.topkapi-scheveningen.nl/

ze hebben heel de menu kaart op de site staan, maar tis te klein om echt te lezen, morgen nog maar eens proberen…
ziet er wel goed en sjiek (en duur!!) uit… ff kijken wat de rest ervan vindt???

bloem de kaart kun je vergroten.

owh… blond :hihi:

ik vind het helemaal leuk!
het is dan wel niet alleen turks, maar ikke ben voor!..
wat vinden jullie meiden?? owh en heer?

@besmile, thanks voor de tip!

Nogmaals, mij maakt t echt niet uit. Als we maar gezellig bij elkaar zijn!