Meeting... poging 600zoveel

@ viva… je bent weer terug…? en…?

ik ben er langs gereden en brand wel licht, maar de deur is gesloten, ben nu naarstig op zoek naar wat anders…den haag is groot er zit er een op de laan van meerdervoort, maar is een stukje duurder…ik neem aan dat het turks moet zijn want eettentjes genoeg daar in de binnen stad

er is er een op de theresiastraat maar dat vind ik er niet uit zien, is ook uit de route. Dus laat maar horen meiden…ik vind alles best.

ja off course willen we bij een turks restaurant!!
en de laan van meerdervoort is toch wel te doen, met zn allen in de tram geen probleem!!

oke Laan van Meerdervoort ga zo bellen, iedereen het hiermee eens

als het maar mooi, netjes, betaalbaar en lekker is!!

Hebben ze een site of zo waar we kijken kunnen?

hier ga ik boeken al jullie het er mee eens zijn meiden

en natuurlijk 1 man he Hans niet vergeten hoor

http://www.dinnersite.nl/restaurant/?RN=437393

ikke ga eens ff kijken

ze hebben een 06-nummer als nummer…??
keuzemenu is al flink aan de prijs… maar goed
@ viva… ken jij ze? wel eens langs gereden?

Weet je Viva, is er niet een gewoon turks restaurant ofzo??
En eentje met een website…kunnen we kijken wat er is. Niet iedereen kan maar besteden tenslotte en het moet wel een btje betaalbaar zijn

Die in utrecht koste 25 euro voor 3 gangen menu…

anders dan toch maar weer…???

beppie je hebt al een dagmenu vanaf 10 euro en een 3 gangen keuzemenu
3g-keuzemenu: € 21,50

je kunt de menukaart lezen op de site

Lieverd, ik weet dat je je best doet. Maar ik vind 4 regeltjes niet een menukaart.
En omdat het een gemengd restaurant is(ziet er goed uit op de foto) zou ik het prettig vinden meer over de maaltijden te weten. Daar komt bij dat er verder niet bij staat waaruit die 3 gangen keuze bestaat. Bij ons vorige restaurant wel en dan is het ook weer anders…
Vandaar dat we verder vragen

deze zit in de theresiastraat

http://www.harput.nl/

Zit met je mee te kijken, had deze ook gezien… Lokanta heeft ook turkse gerechten, maar ook uit andere landen zeg maar… Ik wil je helpen want ik begrijp ook dat het best moeilijk is om die mutsen hier tevreden te stellen:biggrin:

kaart ziet er niet verkeerd uit, maar plaatje van de locatie den haag… :S lijkt net een gewone donershop

ja daarom had ik die harput even weggezet…
mij maakt het niet uit…beslissen jullie maar…

Ik kom ook nog iets van Tadim en Marmaris restaurant tegen, alleen geen website… Moeilijk hoor, want op deze afstand zie je ook niets…