oke ik ga bellen reserveer onder voorbehoud op 24 juni om 17.00 uur voor 7 personen…we spreken af in de grote hal van het centraal station ff denken bij perron nr. 1 ofzo…om 2 of 3 uur.
Iedereen het er mee eens???
Lieve Viva Reserveer maar voor een man of 6-7 diner tegen 5 uur
Gaan we eerst ff lekker de stad in, bijkletsen op een terrasje, vandaar dat we om 2-3 uur op het cs afspreken…
Ik werd er zelf een beetje onduidelijk van, dus dacht ik spel het maar uit
krijg ze niet te pakken telefoon is afgesloten…ook via de telefoongids…lekker dan, ik zoek ff verder.
@ hans, geen probleem, als je dan om 5 uur bij het restaurant bent, dan treffen we je daar
@ viva, owh… das vreemd… bestaan ze nog wel? haha wat een mop, willen we ernaar toe, bestaan ze misschien niet meer!
Telefoon afgesloten?? Bij een restaurant… dan krijg ik altijd mn bedenkingen dus…
Geen ander restaurant te vinden?
of ze hebben gewoon een ander nummer… da kan ook
ja wel maar deze was zo lekker centraal ik kijk nog even verder
dat idee heb ik dan ook meteen…
hebben we een alternatief??
Kan je er anders niet ffies langs morgenavond ofzo?? Mss hebben ze idd wel een nieuw nummer
ja ik rij er wel ff langs morgen
maar ik heb er nog een hoor maar die hou ik dan achter de hand, is een klein stukje verder maar 2 haltes ofzo met de tram
owh… das een klein stukkie lopen!
hebben we tussen 2 en 5 mooi de tijd voor!
jullie horen van mij morgen
is goed viva!
We horen het wel
@ viva, al weer wat wijzer…??
nee nog niet, ik rij vanmiddag er even langs.
owh helemaal mooi
kun je meteen kijken of het wat is!
ja daarom ik heb er nog wel eentje die zit in de theresiastraat, maar ik vind de antourage niet leuk…vandaar, er zitten er nog wel meer, maar die zitten helemaal aan de andere kant van de stad, dat schiet niet op.
we hebben nog 2 weken, dus dan moet jij maar ff kijken als je de kans hebt… wij wachten wel af :hihi: