Jep!!!
@ allen : gezelli :dag:
Oke, ik ben erbij! Leuk…
Oh ja, als er iemand is die de NS krant van februari heeft, soort van personeelsblaadje geloof ik, zou je die dan willen meenemen? Het huwelijksaanzoek van mijn zoon en schoonzoon staat daarin paginagroot. Kan niet missen! bedankt alvast.
Crazy : leuk dat je er ook bent:dag:
Ja gezellig!!!
(hoop nog steeds dat het allemaal lukt bij mij!)
Crazy,krijgen de mensen die een voordeelurenkaart hebben ook dat krantje,dan zou ik het eens aan me ouders kunnen vragen.
Dat weet ik niet TRL, maar geloof dat het wel op de grote stations te krijgen is. Ik ga zelf uiteraard ook kijken de 8e, maar ben bang dat die er dan niet meer is of zo. En anders kan ik altijd nog een kopie van zoonlief krijgen. Komt wel goed.
Of ik kan komen hangt van een paar dingen af, maar het belangrijkste is wanneer mijn kleinkind geboren gaat worden. Schoondochter is dit weekend uitgerekend, maar het kan natuurlijk best in de loop van de week komen, of volgend weekend, en dan weet ik het nog niet. Maar als ik kan, kom ik met Crazy mee. XXXX Mar
Ze doet t van de week maar(hihi ) zodat je er zijn kan haha!!!
nee hoor, wat voor gaat gaat voor(net als bij ons t werk)
Miere : spannend hoor, we horen het graag:p
Meiden ik denk dat ik het niet ga halen…door prive dingen…
(blijf duimen dat het goed komt, kan het niet uitleggen)
He toch … dat is jammer en we duimen met je mee.
Dikke :kus:
Beps: :kus: kijk maar!
Ik wil even doorgeven dat ik definitief WEL kom!! Het was nog even onzeker, maar ik kan, dus ik kom
@Beps: Ben er deze keer wel niet bij, maar duim met je mee:kus:
Ook ik ben er niet bij, maar blijf ook voor je duimen Beps
Oh wel jammer dan voor sommigen, dat het deze keer niet lukt.
Komt vast nog wel weer een keer …toch!
Ik zal ook duimen Beps.
hallo
ik heb me ook afgemeld. het gaat gewoon nog niet! nog steeds misselijk, pijn in de buik ect.
Groetjes Jac
Jac,jammer volgende keer beter,sterkte
Jac : beterschap en volgende keer misschien wel ??
Beps : ik duim ook mee hoor;)
jac, beterschap!!