Dank jullie wel!!!
Het schiet op 8 maart!! Ik wens jullie bij deze dat het weer een geweldige dag wordt!
Maar dat gaat vast lukken!!!
Groetjes
Dank jullie wel!!!
Het schiet op 8 maart!! Ik wens jullie bij deze dat het weer een geweldige dag wordt!
Maar dat gaat vast lukken!!!
Groetjes
Marion,gaan jullie met de trein???
Ik denk dat we nu met de auto komen. We zijn dan niet afhankelijk van de vertrektijden van de trein want kunnen wss pas rond 14.00 aanrijden. Zijn dan in een klein uurtje daar. En mocht er iets met de moeder van N zijn dan kunnen we ook direct op weg. Er is wel hulp geregeld maar je weet het nooit he.
Ok,dacht misschien zouden we dan een stuk samen kunnen reizen.Ik denk dat ik er tegen half 3 ben…
Ik kom zowiezo met de trein. Ben om ongeveer kwart over twee op het CS van Utrecht. Ik neem aan, weer wachten onder het grote blauwe infobord?
Van de meesten heb ik het mobiele nummer en ik neem aan, jullie ook van mij?
dames ik wil jullie alvatel veel plezier wensen zondag…!!
groetjes
@TRL
Zou wel gezellig geweest zijn he, ik vind het van de ene kant wel jammer. Maar is gewoon beter nu met de auto.
Nog even een vraag. Wie komen er nu eigenlijk wel en hoelaat enzo? Ga natuurlijk niet in mijn eentje onder dat bord staan. :biggrin:
Roanna : ik kom ook hoor, zal wel rond 14.00 uur zijn denk ik:p
ik ben er tussen 2 en half 3
Hey, ik ben er denk iets na 2 uur. En als Miere mee gaat dan zij natuurlijk ook!
Tot morgen!
Ben ik er ook rond die tijden…
Ohhh gezelli
Wij rijden hier rond 2 uur aan, zijn dan ongeveer 3 uur - half 4 in Utrecht. We bellen dan wel waar jullie zitten.
Dames : ik heb er weer zin in !!!:dag: tot strakjes :biggrin:
Ik ben er om 13.50 ofzo…
Ikke als alles op tijd rijd… 14.10 uur aankomstijd.
Zin an! :zon: