Meeting?? Een nieuwe poging...

Ik laat het over aan jullie allemaal. Ik kan 8 mrt wel.
En wat mij betreft is ook iedereen welkom. maar goed het is aan een ieder om te kijken of je wel of niet wilt komen.

Groetjes Jac

Roanna,8 maart aanhouden dan kunnen de meeste.

Als ik het zo van een afstand lees is het na de laatste keer niet zo gretig…of denk ik verkeerd?

Waar is jullie spirit?

Vreemd he Hans,iedereen baalt er denk een beetje van,maar ja we zullen zien.Het is graag of helemaal niet.

Zal ik dan voor 8 maart reserveren bij Selina voor 10 personen?

8 maart Trl, Raak, Marion, Nancy,Roanna, Beps(waarschijnlijk), Cyn,Crazy,Miere?,Jac

Ik vind het prima!!

Ik ook!!! :smiley:

ik ook!!

@ hans: eigenlijk vind ik het ook niet gek. Maar je kunt het natuurlijk van 2 kanten bekijken.
of idd ja we zijn niet meer zo gretig of we besparen onze energie voor 8 mrt en gaan dan knallen!!!

Maar het is aan een ieder om te komen ja of te nee. En gretig of niet te reageren!

Groetjes

@TRL: Wat mij betreft… oke!

Doe maar. :wink: Leuk!!!

Trl : leuk hoor, regel maar, ik ben van de partij:hihi:

Okidoki dan ga ik reserveren uurtje of 5 in het reaturant denk ik zo he.Kunnen we van te voren eerst nog wat drinken ergen ofzo
10 personen…

Doe maar meis… we zullen zien wie er wel en niet komen tenslotte!!!

Dames,heb gereserveerd.8 maart 17.00 uur worden we in het restaurant verwacht,ze hebben diverse groepsmenu’s maar dat kunnen we ook ter plekke samenstellen.

Hoe laat gaan we verzamelen?

Top!! Uurtje of 2 ofzo verzamelen???

mooi 1ste stappen genomen!!! En als het allemaal lukt ben ik erbij!!!

Goed gedaan! Ga proberen er ook eens rond een uur of 2 te zijn.

ik ga het ook proberen enne ik ben een groentje. Het wordt voor mij de eerste keer!
Maar dat gaat goed komen!

Groetjes jac

Het moet 1x de 1e keer zijn he … gaat goed komen!

Rond uurtje of 2 verzamelen op Utrecht Centraal op het vertrouwde plekje?

Okidoki :dag: