Ik ben voor 8 maart
8 maart komt mij ook het beste uit en dan eventueel weer de 29e maart.
Maar hou je niet vast aan mij, want het kan ook best een keer zonder mij. Of toch niet? :biggrin:
@ allen : 8 maart is voor mij prima hoor
@Beps: Gebeurd is gebeurd, gauw vergeten.
Ik kan echt niet op 8 maart, moet werken. Jullie vermaken je vast wel, al vind ik het jammer de niet ADRgangers nu niet te zien.
Hoi allemaal, meeting leuk, maar ik kan niet toezeggen of ik kan komen. Ben erg druk met werk, vertel ik wel over in TT. Als ik kan dan kom ik, ben ook nog jarig in maart en wil het de 22e of de 29e vieren, weet ik nog niet. Zondag is m’n enige vrije dag in de week, en ook de enige dag dat ik A zeker kan zien, maar ja, dat moet wel eens verplaatst kunnen worden. Ik volg het wel, jullie horen het iig.
8 maart komt voor mij goed uit. Utrecht vind ik prima, ik pas me aan. Maar 3 km vanaf het station vind ik wel wat ver!!
Dus zet me maar erbij voor 8 maart. Leuk!!!
1 maart Trl, Raak, Toos,Roanna
8 maart Trl, Raak, Marion, Nancy,Roanna, Beps(waarschijnlijk), Cyn,Crazy,Miere?,
15 maart Trl (maar komt later), Raak, Toos, Beps(waarschijnlijk), Cyn
22 maart Trl, Raak, Marion, Nancy, Beps (waarschijnlijk)
29 maart Trl ,Toos ,Roanna
Zullen we dan 8 maart doen???En dan een keer restaurant Selina??
Toos,jammer dat je echt niet kan de 8ste.
Ik vind Selina niet zo… maar ok… als de rest dat prima vind… dan pas ik me wel aan
8 maart is niet mogelijk voor heb ik een verjaardag…maar ik ben er tot nu toe bijna altijd bij geweest, dus ga gerust…
1 maart… kan ik niet. ( zwarte markt met de famlie)
8 maart… kan ik wel
15 maart kan ik niet . (Verjaardag)
22 maart kan ik niet. ( Verjaardag)
29 maart kan ik wel.
Resume… 8 en 29 maart kan ik wel, maar ga gerust wanneer de meeste wel kunnen. Het kan echt wel een keer zonder mij.
Tot zover kan ik 8 maart…
Zullen we maar iets gaan plannen?
Mij goed hoor Dames, plan maar. Ik hoor het wel
Wie neemt t opzich??? TRL??? Cyn??
Mag ik ook komen?
Is aan jullie,je zijn van het eerste uur,samen hebben we het opgebouwd,Beps?
Als het je tegenstaat dan kom ik niet.
Hans, het maakt mij echt niets uit!Als je er bij wilt zijn dan ben je voor mij absoluut welkom hoor!! :biggrin:
Nee,laat maar;gun jullie een ‘‘bijkletsdag’’.
Jullie verdienen het,ik denk dat er geen reisforum is in nederland is met zo’n hechte club.
Succes met het organiseren.
Ik wil het best op me nemen,moet ik wel weten naar welk restaurant de voorkeur uit gaat.
@Hans
Wat mij betreft ben je welkom hoor.
@TRL
Ik vind Selina goed hoor.
Ottoman kijkt misschien mooier maar is echt te ver uit het centrum, de heenweg nog niet zo heel erg, maar we moeten ook terug he. En dat is toch al altijd haasje rep je door ons geklets.
En misschien heeft iemand nog meer ideeen, meeste stemmen gelden dan, en daar sluit ik me lekker bij aan.
Wannneer is het nu precies dan? En Selina… nou, zo of de foto’s ziet het er best goed uit, maargoed, sluit me ook gewoon bij de meute aan.
En natuurlijk is iedereen van harte welkom.