Meeten Zuidoost Azie (Thailand, cambodja, ...... ? )

25 december as. mag ik weer voor een maandje naar huis :biggrin: :chin: 26 december land ik in Bangkok en zal de eerste 4 nachten verblijven in een hotel op Sukhumvit soi 4. Wellicht mensen die daar dan ook (in de buurt) zijn?

Vanaf 30 december heb ik nog niet iets vast staan, maar ik zit erover te denken om dan richting Chiang Mai of Phnom Penh te gaan.
Nog mensen die in de periode van 26 dec - 24 jan in Thailand zijn en wellicht willen meeten? Ik zoek niet iemand om de hele vakantie mee op te trekken, maar enkele dagen lijkt me wel erg leuk :slight_smile:

Oppassen voor die periode Danny,boek op tijd je tickets voor het openbaar vervoer (bus,vliegtuig,trein alsook je hotel&guesthouse)
Indien er geen mensen zijn die met jou een eindje willen reizen,dan kan je altijd eens polshoogte nemen in Kao San road en omliggende straten.
Er lopen genoeg mensen rond die een reisgezel zoeken.
Nog een prettige verblijf in het land van de glimlach !

Dankje voor je reactie Georgessiam,

Ik heb wel wat hotels geboekt staan met annuleringsmogelijkheid tot 6 januari en in Bangkok is gelukkig nog steeds heel veel vrij in die periode. Vliegtickets verwacht ik ook wel te kunnen krijgen lastminute, gezien het hoge aantal dagelijkse vluchten naar diverse bestemmingen vanaf BKK/DMK . Of de prijs lastminute duurder of goedkoper is dat is me alleen nog niet duidelijk.

Nou Don Muang Airport,ik veronderstel dat je met Air Asia gaat vliegen naar Chiangmai?Uit ervaring weet ik dat je best je tickets bij aankomst reserveer,want iedere thai wilt graag de feestdagen doorbrengen in familieverband.
Nu omdat dit een reisgenotenforum is kunnen we best terug gaan naar het onderwerp "Meeten Zuidoost Azie.
Succ6 nog met het vinden van een geschikte reisgezel,Danny !