Hallooo mensen!!!
Wie bevindt zich in januari in guatemala, antigua?? En wie gaat er ook naar costa rica in de maanden daaropvolgend? Let me know misschien is het leuk om wat af te spreken!!!
Groetjes van laura
Hallooo mensen!!!
Wie bevindt zich in januari in guatemala, antigua?? En wie gaat er ook naar costa rica in de maanden daaropvolgend? Let me know misschien is het leuk om wat af te spreken!!!
Groetjes van laura
He Laura!
Ik vertrek 6 januari richting Antigua. Misschien kunnen we elkaar daar ontmoeten??
Groetjes,
Meta
Hallo
Ik ga in februari samen met mijn reismaatje naar costa rica voor ongeveer 5 maanden. Ik weet alleen nog niet precies welke route we gaan volgen of waar we wanneer zullen zijn.
We beginnen met een taalcursus. 2 weken Costa rica en 2 weken panama.
Groetjes
Janneke
Hoi mensen!
Ik ga in maart naar Costa Rica, eerst de taalcursus (in Heredia) 4 weken dan vrijwilligerswerk. Heb er zo’n zin in!!! Na 4 weken vrijwilligerswerk nog een maandje reizen (weet nog niet waar) en dan door naar Amerika om daar 3 maanden te werken!!!
Ik ga met Travel Active, zijn er anderen die ook vrijwilligerswerk doen en zo ja, wat voor werk (bijv. natuurprojecten, sociaal, cultuur en in welke stad/dorp?)
Ik weet ook nog niet met wie ik ga reizen maar ik heb zo iets van als je daar spaanse les hebt kom je toch wel mensen tegen die net zoals jij gaan reizen?
Succes en ik hoor graag jullie plannen!!!
liefs floor
Originally posted by lautjelau@31-10-2004, 19:34:01
** Hallooo mensen!!!
Groetjes van laura **
Hoi, 18 januari komen wij aan in guatemala, antigua. Sowieso verblijven we de 1e nachten in een hostel daar. Wie weet komen we je tegen… weet jij al waar je dan bent en verblijft?
Groeten,
Erik en Willeke.
Hee wat leuk jullie reacties!
Samen met een vriendin (meta
) begint de reis op 6 januari, na 4 dagen new york kom ik op 10 januari aan in guatemala en dan begint een maand taalcursus via N.I.W. Zit dan bij een gastgezin in antigua. Daarna wil ik heel graag vrijwilligerswerk gaan doen of in guatemala of in costa rica want de terugreis is eind april gepland, vanuit costa rica, maar vooral lekker genieten, wat van de cultuur en de prachtige landen meekrijgen en mensen ontmoeten!
Lijkt me leuk om ff contact te houden want erike en willeke, volgens mij zitten jullie in dezelfde periode in antigua en janneke en floor rond dezelfde periode in costa rica! En daarnaast zijn tips natuurlijk altijd welkom! B)
Leuk om te zien dat er zoveel mensen richting Midden Amerika gaan!
Ik vertrek zelf op 1 febr. Ga eerst een maand door Mexico en Belize reizen en wil dan in maart een talencursus doen in Guatemala. Heb al vaak gelezen en gehoord dat Quetzaltenango leuker is dan Antigua, dus misschien ga ik daar wel heen. Ik regel het igg gewoon ter plekke, dan kan ik altijd nog kijken wat leuker en of beter is. Eind maart ga ik dan denk ik weer verder richting Honduras, Nicaragua en Costa Rica van waar ik op 1 juni weer terug vlieg. In principe ga ik alleen, maar reisgenootjes zijn natuurlijk altijd welkom!!
Heb je dezelfde plannen of zin om elkaar ergens te ontmoeten, mail me dan!
Groetjes Esther
Hoi Laura,
Ik zit sinds januari 2005 in Guatemala, Antigua en blijf hier tot medio maart. Als je nog/al in Antigua bent en wilt afspreken kun je me mailen. Of als je soms tips wilt over Costa Rica of andere landen, vraag gerust! Ik ben van Panama naar Guatemala gereisd, hierna ga ik naar Belize en Mexico.
groetjes,
Lilian
He Lilian,
Laura en ik zijn op dit moment in Antigua, vanaf januari maar dit is alweer onze laatste week, maar we komen terug met semana santa. Misschien hebben we elkaar al eens gezien! Ben jij er nog met semana santa, anders kunnen we dan misschien afspreken?
toevallig! Hoop dat je het naar je zin hebt, wij in elk geval heel erg!
Groetjes, meta