meerdaagse (buitenlandse) wandeltocht

Zijn er mensen die de laatste week april/ eerste week mei vakantie hebben (of vrije dagen over) die zin hebben in een lange afstandswandelavontuur?

Ik heb al jaren dat ik denk, ik zou nog eens, wil nog eens… maar er komt niets van.
Deze meivakantie lijkt me uitermate geschikt om een mooie meerdaagse wandeltocht te maken.
Maar ik geloof niet dat ik daar alleen zin in heb.

Op mijn verlanglijst staan in ieder geval vier routes die ik ooit nog wil bewandelen, maar een andere toffe tocht kan natuurlijk ook.

• The Lycean Way
  • Kungsleden
  • West Highland Way / The Great Glen way
  • Yam lYam Hike

Alle troep in de rugzak, kamperen en afzien… prima.
Van hotel naar hotel, wel fijn wandelen, niet slepen met zooi, ook helemaal fijn.

Ook als je niet op zo’n korte termijn kunt maar het wel ooit leuk lijkt is reageren prima, wie weet komt er een ander moment, maar ik hoop heel erg om op korte termijn een gave meerdaagse wandeltocht te kunnen gaan maken.

Oja, ben zelf 35, man, en vrij druk op social media, als je op mijn nickname zoekt kom je vast van alles van me tegen, mocht je je afvragen wie er achter dit bericht zit. Reden om dit hier te plaatsen zal vast niet onbekend klinken. Alle fijne mensen om me heen zijn redelijk gesetteld en ik heb dat op een of andere manier overgeslagen. Ze kunnen genoeg leuke dingen doen, maar wat langer weg met vrienden wordt lastiger zodra er gezinnen zijn en dergelijken. Je kent het vast. Zo niet, geniet er nog van! :slight_smile: