Meer tijd in Malaga of Granada?

Hoi!

Ik vertrek 15 oktober naar Spanje voor een mini-rondreis. Ik vlieg op dag 1 om 07.00 uur 's ochtends en op dag 8 om 10.00 's ochtends. Dit is mijn reisschema:

1. Eindhoven – Madrid
  2. Madrid – Sevilla
  3. Sevilla
  4. Sevilla – Malaga
  5. Malaga - Granada
  6. Granada
  7. Granada – Madrid
  8. Madrid – Eindhoven

Nu wil ik graag weten of ik misschien een dagje langer in Malaga moet blijven (dus pas op dag 6 de bus naar Granada pakken). Ik weet dat er in Granada veel te zien is, maar ik zit ook heel graag aan het strand. Iemand advies??

Alvast bedankt!
Groetjes Steffi

Ik heb destijds ook een 8-daagse rondreis Andalusië gedaan maar ben toen niet via Madrid gegaan maar rechtstreeks naar Malaga. Ik snap niet waarom je Madrid erbij pakt, daar ben ik ook (dit jaar) geweest en is totaal anders dan Andalusië. Als je alleen Andalusië in 8 dagen doet zie je nog een hoop, als je een mini-rondreis in mei/herfstvakantie wil doen. Anders is je reisschema haast niet te doen.

Een mooie rondreis is deze:

Ik hoop niet dat ze middenin bij Jean weer voor Hotel Torres I kiezen, zoals de naam al zegt: dit hotel heeft de kwaliteit van een 1-sterren hotel alhoewel het officieel 3 sterren heeft. Ik heb die rondreis ook gemaakt, was erg leuk en gevarieerd. Vergeet Ronda niet te bezoeken.

Persoonlijk zou ik zeggen Malaga.

1. Eindhoven – Madrid
  2. Madrid – Sevilla
  3. Sevilla
  4. Sevilla – Granada
  5. Granada
  6. Granada - Malaga
  7. Malaga
  8. Malaga – Eindhoven

Heb je toch 2 nachten in Granada, maar ook 2 in Malaga.

Ik vlieg ook weer terug vanaf Madrid (op dag 8 om 10.00 uur 's ochtends) dus ben helaas gebonden aan een 5 uur durende busreis van Granada naar Malaga op dag 7. Ik las in een reisgids dat Malaga in een halve dag te bekijken is… mee eens?

Nee. Het is natuurlijk maar net waar je van houd.
Misschien een volgende keer.
http://www.malaga-reisgids.nl/wat-is-er-te-doen/

Ik ben een halve dag in Malaga geweest en voor mij was die tijd veel te kort. Over een paar jaartjes ga ik in de buurt van Malaga wonen, dus heb ik dan alle tijd om Malaga te bekijken. Natuurlijk ook Granada is een bezoek van een paar dagen waard.

Bedankt voor je linkjes!