Meenemen bagage

Ik wil vanuit Changmai een 2 daagse jungletrekking gaan doen samen met mijn vriendin… Maar waar laten we onze backpacks tijdens deze tocht… Ik neem aan dat we deze niet mee sjouwen…

En ik heb begrepen dat er in Changmai genoeg aanbod is voor een trekking, maar misschien heeft iemand hele goede ervaringen en een tip voor mij waar te boeken in Changmai…

Alvast bedankt

Hoi woestduin,

Overal in Chiang mai, en in heel Thailand trouwens, struikel je over de tourist infoshops. En bijna elk guesthouse heeft er ook een. Waar je ook boekt, je word altijd bij je guesthouse of hotel opgehaald en weer afgezet, en je mag je bagage dan gewoon gratis daarlaten. Echt, alles in Thailand gaat makkelijk en vanzelf. En die trekking is echt geweldig! Heel veel plezier!
Greetz

Je hebt als al gezegd Jodeli!!Voor de mensen die gaan Jungletrekken,even dit:Neem juist het hoognodige mee aan kleren,zeker een warme pull,het kan soms koud zijn in de bergen.gegroet:georgessiam.

Mocht je een trui vergeten zijn, dan kan je ook aan de Mekong-whiskey of Lao-lao…krijg je het vanzelf warm van :slight_smile:

mijn computer doet rare toeren(slechte zinteksten:strange ,very strange)Dave ik zal volgende week uw raad opvolgen en met mijn lui"gat" aan de Mekong river liggen!!ha ha ha!!gegroet:georgessiam.