Medicijnen in ruimbagage United Airlines

Even een vraagje: Volgende week vlieg ik met United Airlines naar JFK New York vanuit Brussel. Nu heb ik de gewoonte altijd wat medicijnen mee te nemen (voor het geval dat…). Mag ik dat meenemen in mijn koffer (ruimbagage) zonder voorschrift van de dokter? Het gaat om zeer beperkte hoeveelheden (enkele pijnstillers etc, in totaal met de verschillende medicijnen zeker niet meer als 20-25 pillen).
Ik heb meestal ook altijd een pijnstiller als reserve in mijn portefeuille steken (die dus wel als handbagage meegaat). Ik heb hier op Europese vluchten nooit problemen mee gehad… Zelfs nooit gemerkt geweest denk ik. Ik vermoed dus dat 1 pilletje op het vliegtuig richting NY ook geen problemen gaat geven maar heeft iemand hier ervaring mee? Naar Amerika algemeen of specifiek United naar NY?
Alvast bedankt!

als het asperines etc zijn in orginele verpakkingen geen probleem. maar opiaten daar moet je recepten voor hebben

Moeten de pillen dan in het originele doosje zitten of zijn de pillen in hun (plastieken) strook met naambedrukking ook voldoende?

voor de zekerheid in originele verpakking is altijd beter