Medereizigers te vinden voor eind 2017

Hallo,

Mijn oorspronkelijke plan is/was om eind 2017 naar Nieuw Zeeland te gaan. Ik kan va 20 okt weg en wil uiterlijk 15 dec terug zijn. In totaal voor een week of 6 aldaar. Zou er graag rustig aan rondtrekken van Noordereiland naar Zuidereiland.
Maar…6 weken “alleen” vind ik lang, alleen in een auto/camper rijden vind ik niet leuk. (Je kan ook met bus maar dan heb je weer geen eigen vervoer en zit je toch “vast” aan bepaalde plekken, kun je niet stoppen waar je wilt/wanneer je wilt/hoe lang je wilt…)
Ik ben, tegen die tijd, 56 en hostels schijnen ook op deze leeftijd wel te kunnen maar heb ik geen ervaring mee en soms een klein beetje luxer (of de camper) spreekt me dan weer net iets meer aan.
Alternatief zou kunnen zijn dat ik met een georganiseerde rondreis mee ga, eerder vertrek en langer blijf maar die gaan ook weer vrij snel het land door.
Zijn er nog meer mensen die met hetzelfde, oorspronkelijke, idee en “probleem” rondlopen en wel willen kijken of we het/een plan (evt. deels) samen kunnen uitvoeren?

Groet,
Fien

Hallo Fien,

Ik ga in de komende weken mijn reis naar Nieuw Zeeland boeken.
Ik ben 41 jaar en ben wel van plan wat langer te blijven. (okt tm januari)
Misschien kunnen we in ieder geval contact met elkaar houden en dan zien of er wat te combineren valt?!

Groetjes Sandra

hai ladies,

ik vertrek begin januari voor 6 weken naar NZ
mijn vraag aan jullie is of jullie al geboekt hebben of misschien zitten jullie al lekker te genieten.
ik hoor graag van jullie

groetjes sheila

Hallo Shereha,

ik ben alweer terug… helaas!
Alleen reizen is me goed bevallen.
Je maakt heel makkelijk contact met mensen, nieuw zeelanders zijn heel vriendelijk en ook de andere reizigers die je onderweg tegenkomt zullen je regelmatig aanspreken!
heel veel plezier!