Medereizigers gezocht 8d ecotour Vientiane-Pakse

Van 11 tot 25 januari verken ik Laos op mijn eentje. Een 8 daagse ecotour van Vientiane naar Pakse heeft mijn interesse gewekt, doch alleen is dit veel te kostelijk. Daarom zoek ik geinteresseerde medereizigers om aan deze tour deel te nemen. De start uit Vientiane zou tussen 15 en 18 januari moeten gebeuren.
alle info op 玩丰满熟妇XXXX视频 - 《刘涛广州拍戏路透照,这颜值身材都很普通,腿不仅粗还短了一半!》详情

groetjes

charly :dag:

hoi charly

op eigen gelegenheid reizen lijkt me goedkoper. bus regelen in vientiane naar volgende bestemming etc
helaas kan ik niet mee, er moet nog gewoon gewerkt worden

hans

leuke route.
wel erg duur. ik zou hem ook gewoon lekker zelf gaan maken als ik jou was en dan kom je onderweg genoeg mensen tegen waar je een stukje mee kunt gaan reizen.

Hoi Charly,

ik zie dat anderen al hebben aangeraden om gewoon zelf de reis te maken. Dan kun je zelf je onderkomen kiezen en waarschijnlijk goedkoper uit zijn zo. Dat zou ik je ook aanraden, lijkt me leuker. Mijn ervaring in Laos, mn het zuiden, is dat je wel contactgestoord moet zijn wil je alleen blijven. Tussen Pakse en Salavan (Bolaven) ligt Tadlo. Dat zou ik “erbij pakken”. Echt super relaxed daar, fijne mensen en mooie, rustige omgeving. Si pan don is erg toeristisch en helaas zijn de Laotianen niet erg vriendelijk. Als de Thai: voor jou 10 anderen. Schitterend mooi is het er wel! Heel veel plezier. Ik ga een paar weken later dan jij naar het noorden.
Groeten,
Maria