Medereiziger Guatamala, Honduras, Belize november 2008

Hoi,

Ik had het plan om samen met een vriendin in November en December door Guatamala, Honduras en Belize te reizen. Ik wilde verder misschien in Guatamala nog vrijwilligerswerk doen. Nu heb ik net gehoord dat mijn vriendinnetje niet mee kan:tssk: En ik vind het ook niet zo gezellig/veilig om alleen te reizen.

Dus mijn vraag ik wie heeft er ook plannen om die kant op te gaan in deze periode? Niet dat je constant met elkaar moet optrekken, maar in het begin is het misschien wel gezellig! Ik ben zelf 25 jaar, werkzaam als kinderpsycholoog. Ik vind het leuk om zowel de natuur, de cultuur als gewoon gezellig mensen ontmoeten drankje doen, beetje relaxen:zon02:
Als je interesse hebt, kunnen we misschien via de mail wat meer info uitwisselen…

Ik hoor het wel

groetjes,
Kim

wel helaas ga ik 29 Augustus voorgoed naar Guatemala. anders had ik wel mee gereisd

Heykes,

Ik vertrek begin oktober naar Mexico en heb een terugvlucht maart 2009 vanuit Buenos Aires.
In oktober-november doe ik guatamala, belize en honduras aan.

Mocht je eens willen afspreken moet je maar iets laten weten…

Grtz,

Kristof

Hoi Kim en Kristof,

Ik ben in Guatemala om Spaans te leren en vrijwilligerswerk te doen van 26 oktober tot half december. Nadien reis ik met een vriend die me komt opzoeken door naar Belize en Mexico (en misschien Cuba). Als je in Guatemala passeert voor half december dan moet je me zéker maar eens komen opzoeken, ik zit in Quetzaltenango!
Kristof, ga jij alles met het openbaar vervoer doen of ook soms per vliegtuig? Ik trek begin februari naar Chili!

Grtz,

Kaat (22j)

Hoi allemaal,
ik vertrek samen met een vriend 31 okt. naar quatemala en wij trekken in een maandje naar beneden naar costa rica. Vanaf daar gaat mijn reismaatje naar huis en ga ik alleen verder.
vind je het leuk om een stukje mee te reizen? Mail me gerust!
Groeten,
Marleen
mstavenuiter@gmail.com

Dag Marleen en Kaat,

Ik heb door de drukte op het werk nog niet veel kunnen voorbereiden voor mijn reis maar mijn vertrek nadert met rasse schreden. Nog twee weekjes te gaan …

Ik heb me voorgenomen om zoveel mogelijk gebruikt te maken van het openbaar vervoer. De bussen in Zuid en centraal amerika zijn redelijk comfortabel, zolang als ze niet overvallen worden zoals de 12 belgen vorige week in Peru…

Kaat, waarschijnlijk ben ik al Quetzaltenango gepasseerd tegen dat je aan komt in Guatamala. Ik vertrek dus de 6 de oktober en hoop tegen de jaarwisseling in Colombia of Ecuador te zitten. Vandaaruit trek ik over land verder richting Tierra de Fuego…

Grtz,

Kristof

Leuk om even contact te houden, ik ga rond feb. ook naar zuidamerika vanuit midden, ga dan eerst naar ecuador, peru en bolivia.
Misschien leuk om dan een stukje met elkaar op te trekken of who knows…

Groetjes,
Marleen
[EMAIL=“mstavenuiter@gmail.com”]mstavenuiter@gmail.com