Guatemala mexico reisgenoot gezocht/vraag: is het alleen te doen?

Hallo,

In juli ga ik naar guatemala om 6 weken vrijwilligerswerk te doen.
Daarna zou ik heel graag nog willen reizen naar honduras, belize of/en mexico.
Ik heb al wat reiservaring in Amerika opgedaan en vroeg me af of reizen in midden/zuidamerika alleen te doen is als meisje…qua veiligheid enz. Weet er namelijk niet zo veel van verder.
zijn er mensen die een dergelijke trip ook in gedachte hebben?
Schuw niet om dan te reageren>
Alvast bedankt voor tips!!!
Groetjes Lindsay

Hai Lindsay.

Ik ga zelf ook in Juli naar Guatemala om een taalcursus te doen. Ik ga alleen, ben er vorig jaar ook al eens geweest en heb geen nare ervaringen maar het blijft natuurlijk altijd goed uitkijken.

Als je meer wil weten kun je altijd mailen naar [EMAIL=“inge_marcella@hotmail.com”]inge_marcella@hotmail.com

Groetjes Inge

ik heb iig door mexico vaker alleen gereisd als meisje, hartstikke leuk!! goed te doen als het goed is kom je heel veel leuke mensen tegen :slight_smile:

dag lindsay en inge,

mijn vriend en ik willen graag in guatemala een taalcursus gaan volgen in oktober of november. ik zou graag willen weten bij welke school jullie gaan en of jullie via een organisatie vanuit nl gaan?

groetjes wendy

Wendy,

Willen jullie alleen een taalcursus gaan doen of ook vrijwilligerswerk gaan doen? Probeer het rechtstreeks via de school te doen, een organisatie gaat vaak met de eer strijken en er gaat relatief gezien niet veel (geldelijke) steun naar de school of de projecten. Voor informatie, vraag het me gerust.

Groetjes,
Igor

Hallo Lindsay,

Mijn naam is Ben van Eldik en ik ben 22 jaar. In het dagelijks leven ben ik geluidstechnicus bij Talpa. Ik wil volgend jaar ook naar Zuid Amerika en ben van plan later voor langere tijd vrijwilligerswerk te gaan doen in Zuid Amerika. Ik weet nog niet precies naar welke landen ik wil, maar allicht kunnen we elkaar helpen.

Je kunt me mailen naar [EMAIL=“Ben@gdt.nl”]Ben@gdt.nl

Met vriendelijke groet,

Ben van Eldik