wie heeft er een goede tip voor een goede massage adres in bangkok,en moet men een klamboe meenemen of kan men die ook in bangkok kopen en waar :chin:
gohhh Jacqueline!!
Ik weet wel een goed adresje in bangkok,namelijk in de rambutrie road(kant rivier)
je loopt heel de straat door voorbij de 2de bocht ga je de eerste straat rechts in,ongeveer 20meter verder ben je er.
Sla mij dood,weet de naam van deze zaak niet,maar ik kan je verzekeren dat deze mensen er kaas van hebben gegeten qua thai massage!
Het wordt gewoonlijk gedaan door een oud thais koppel.ga ff de straat op google earth opzoeken zodat je een indicatie hebt waar het juist is.
Klamboe’s kan men overal kopen in Thailand,dat is geen enkel probleem!!
ff terug op komen voor het adres:de hoek van de chakrapongse en rambutrie road gaan je deze straat in je loopt een hele eind door tot iets voorbij de tweede bocht ,dan ga je naar rechts de chana songkhram road in.het ligt vlak aan de Infinity Bar&Restaurant.
dank je ik verblijf in khaosanbaanthai guesthouse dat moet er dan in de buurt zijn:dag:
Een klamboe is niet echt nodig, goeie deet is genoeg (bij de apotheek hebben ze goede deet met 50 % ehm…ik weet niet hoe het heet, bestandsdeel.
Deet IS het bestandsdeel… ![]()
En in Thailand vind je ook middeltjes met 90%.
Voor massages zou ik enkel aanraden om niet naar de Wat Pho te gaan indien je rugklachten hebt. De massages die daar gegeven worden ( door studenten aan de massageschool) zijn vrij algemeen en focussen niet op eventueel aanwezige klachten. Niet specifiek dus. Als gevolg heb ik drie dagen met rugpijn rondgelopen omdat de desbetreffende student geen ervaring had met hetgene waar ik mee rondliep.
Je kan echter heel kundige mensen tegenkomen. In de guesthouse (shanti lodge) waar wij verbleven, werkt een oudere vrouw aan wie ik zelfs niet moest uitleggen waar mijn probleem zat. Twee seconden over mijn rug wrijven en ze wist exact hoe de vork in de steel zat. Zalige massage als gevolg!:chin:
Nog beter
in ieder geval, geen klamboe meesjouwen, dat is niet nodig.
Idd, klamboes in Thailand is een beetje zoals ‘mad dogs and Englishmen’… lol2 Maar ik ben de eerste om toe te geven dat ik in het begin met dezelfde vragen zat. ![]()
Grts,
Jelle:chin:
bedankt voor de tips :zon02::dag: