Hallo,
Wij gaan volgende week naar Thailand. O.a. maken we een 3-daagse trekking in Chang Mai en we verblijven 4 dagen in Khao Sok.
Graag wil ik weten of we onze 2-persoonsklamboe hier kunnen gebruiken of dat het raadzaam is om toch maar 2 aparte aan te schaffen.
Alvast bedankt voor de info
'k Ben nu 3x in Thailand geweest, ook zo’n 3-daagse trekking gedaan vanuit Chiang Mai en een paar dagen in Khao Sok geweest. Tijdens die trekking sliep ik gewoon bij de plaatselijke bevolking en heb ik geen last gehad van muggen. Zover ik me herinner was er in de hut waar ik sliep in Khao Sok een klamboe aanwezig. En dat vind je op de meeste plekken waar het nodig is (kuststreek ook bvb), zelfs wanneer je in een gammel hutje voor 2€ slaapt.
Ik heb dus nog nooit een klamboe meegenomen of nodig gehad. Muggenmelk daarentegen neem je dus best wél mee ![]()
zoals boven beschreven,however muggenmelk kun je overal in thailand kopen voor aardig minder dan hier (bijvoorbeeld bij de 7/11 supermarkten of de apotheek )kost ongeveer een euro daar,dus tel uit je winst!!
Heb voor de tweede keer die klamboe meegenomen en volgende keer blijft hij thuis ne ![]()