Marrakech augustus/september 2011

Hallo, wij willen in aug/sept naar Marrakech en dan naar Riad Balkisse.
Ik heb daar zeer goede verhalen over gehoord. Enige “probleem” is dat dat niet te boeken is via een reisorganisatie. Ik zal dat dus los moeten boeken en de vliegtickets ook apart moeten boeken. Ik heb daar geen ervaring mee want wij boeken altijd via een reisorg.
Wie heeft hier wel ervaring mee??En misschien nog tips hiervoor??

Vr gr,

Yolanda

wat leuk dat je naar marakkech gaat het is daar prachtig
als je nou via ryan air boekt en via weeze opstapt kun je voor een paar tientjes gaan heen en terug . als je eenmaal daar bent kijk je waar je naar toe gaat is veel goed koper en avontuurlijker + het is daar echt wel veilig hoor , ik hoor altijd van de gekke verhalen en dan spreek ik met mensen die ik niet ken en krijg ik de leukste verhalen tehoren . wat is jullie datum van vertrek ik ga namelijk begin juli spannend groetjes kenza

Hoi, voor een pr tientjes heen en terug?!??!?! dat lijkt me wel heel erg goedkoop
ben aan t zoeken geweest maar was toch nog wel zo’n 250 euro kwijt(2 pers)nog eens ff zoeken dus;-)…euh…de bedoeling is dat we is aug/sept gaan.
Ga jij voor de 1e keer naar Marrakech??

groetjes,
Yolanda

ja ga voor het eerst ik ben nooit in marrakech geweest :cheer:, leuk spannend .:vak02:
Ja echt bij ryan air is het echt goedkoop je moet het wel in de gaten houden maar 250 voor twee is ook niet slecht . je moet het echt net treffen ik ben naar Nador geweest dat zit in het noorden van Marokko voor 150 euro normaal ook veel meer in de zomer . ik ben zelf Marokkaans maar mijn vriendinnen mogen nooit mee die zijn ook Marokkaans . en de rest ja werk en komt nooit uit maar nu laat ik me niet meer stoppen nu ga ik >>>hahahaha wie weet vind ik hier nog iemand ? ik wil graag begin juli gaan

nou idd spannend dan . In ieder geval vast veel plezier gewenst:dag:Ben benieuwd naar je ervaring.

dank je wel en laat ook wat horen las jullie zijn geweest:wereld: groetjes Kenza